​חגיגת בת מצווה בבית – רעיונות מדליקים שיאירו את המסיבה

החל מתכנון המסיבה ועד להנצחה שלה כדי לשמור לנצח את הזיכרונות הנעימים, המגמות הטכנולוגיות העכשוויות משפיעות באופן משמעותי על חגיגות בת המצווה. עם היכולות המשתנות ללא הרף של יישומים בסלולרי שלנו, ואפשרויות חדשות לבידור ומדיה חברתית, יותר ויותר בני נוער בוחרים לשלב את ההייטק במסיבות שלהם.

יש פרטים רבים שמרכיבים את מסיבת בת המצווה – וידאו קליפ, DJ, רחבת ריקודים מדליקה, תכנון כניסה מיוחדת לבת מצווה, בוק בת מצווה ועוד.

הטכנולוגיות החדשות וכל האטרקציות שמציעים אתרים רבים באינטרנט, מספקות אינספור הזדמנויות להלהיב את האורחים וליצור חוויות בלתי נשכחות לבת המצווה, לבני המשפחה ולכול החברים שמגיעים להשתתף אתכם בשמחה הגדולה.

הנה כמה רעיונות מדליקים שיוכלו לשמש לכם השראה כשאתם מתכננים מסיבה בין אם בתוך מועדון או אולם ובין אם בחצר הבית:

  • מוסיקה

DJ ממש מוכשר, הוא בעל חשיבות עליונה מבחינת הלהבת האורחים שלכם, קטנים כגדולים. התקליטן הוא זה שמחזיק את הילדים עסוקים, עליזים ומרקדים במשך כל המסיבה. הוא זה שיעניק להם אירוע ממש כיפי. אתם לא צריכים הרבה יותר מזה, אם בחרתם ב-DJ חביב, מוכשר ומנוסה. הוא גם יכול לערוך משחקים ותחרויות או ללמד את הילדים ריקוד כזה או אחר.

  • חולצות מאירות

אפשר להשיג היום חולצות מאירות שמשתמשות באריזת בטרייה קטנה וחבויה שמצליחה להנפיש את הדמויות שמצוירות על החולצה. כל שצריך לעשות זה לבחור כמה חולצות לחברות הכי טובות של בת המצווה, להכניס בטרייה, להדליק ולהדהים את כולם. חולצות אלה קל ללבוש, קל לכבס והן מבטיחות להפוך את מסיבת המצווה הצנועה משהו שבחרתם לערוך בבית ולא באולם מפואר, למיוחדת.

  • מיתוג בת המצווה – יעזור להגדיר את ציפיות האורחים

כשעורכים מסיבת בת מצווה בבית, האירוע הוא מטבע הדברים פחות פורמלי והרבה יותר מתאים לילדים הבוגרים. אתם יכולים לבחור בין ארוחת צהריים נחמדה או מסיבה בשעות הערב. הילדים באמת לא צריכים הרבה כדי שיהיה להם כיף. עדיין תוכלו להזמין חברים ובני משפחה אבל המסר יכול להיות: זה עבור הילדים. כך גם הציפייה של האורחים תהיה בהתאם לאווירה באירוע.

בסופו של דבר, המשפחה והחברים נמצאים במסיבה כדי לחגוג ולהשתתף בשמחה שלכם. אתם צריכים להיות נאמנים למי שאתם ונאמנים לילדה שלכם. כמובן שכדי להצליח בכך, אתם צריכים להכיר היטב את הילדה שלכם שחוגגת בת מצווה.

לא תמיד צריך לערוך מסיבה יקרה כדי שהאורחים יתלהבו ויגידו WOW, לפעמים דווקא המסיבה הביתית הצנועה יכולה להיות המרגשת והעליזה יותר.

קחו בחשבון שבת מצווה זה אירוע שהפך גנרי עד כדי כך שגם "גורם ה-WOW" יכול היום להיות מה שאתם בחרתם לעשות כדי שהאירוע יהיה משמעותי. זהו אותו אלמנט קטנטן שאנשים ייקחו איתם בתום האירוע שלכם כדבר ייחודי לבת המצווה של הבת שלכם. 

רוצה בסוף האירוע לקבל ספר אורחים לבת מצווה ולמלא אותו בברכות חמות מהחברים ומהמשפחה בשילוב תמונות מדליקות מבוק בת המצווה? לחצי כאן!