הפקת קליפים לבר מצווה

מגוון מדהים של רעיונות טובים...

היום הגדול קרב ובא. היום לו חיכיתם כל כך, הלא הוא חגיגת בר המצווה. סגרתם כבר אולם, הזמנתם אורחים, קניתם בגדים, דאגתם למוזיקה, לדרשה ולאוכל והכל כבר מוכן ומזומן. רק דבר אחד נשאר על הפרק ואין שום סיכוי שתפספסו אותו - קליפ בר המצווה המסורתי.
אותו קליפ בו מופיע חתן בר המצווה עם שיר רקע מלהיב ובשילוב תמונות של עולל זעיר וחמוד שהפך לעלם חמודות מרשים ובוגר.

בעל השמחה ודאי מתרגש מאוד לקראת היום המיוחד שלו וירצה להפיק את הקליפ בו יככב באופן הכי מקורי וייחודי שניתן ליצור ובכך להרשים את כל החברים לכיתה והמשפחה הקרובה.
אם כן, באילו רעיונות תוכלו להשתמש על מנת להפוך שיחת היום ואף שיחת המחר בין אורחי האירוע וליצור קליפ משגע שתהיו מאושרים לצפות בו גם בעוד שנים רבות ולהציגו בפני הנכדים העתידיים?

דרך יצירתית ומהנה גם לחתן בר המצווה וגם לחבריו הינה שילוב של יום צילומים לקליפ עם טיול סגווי כיפי ומשחרר.


ניתן להזמין מס' חברים של בעל השמחה להצטרף אליו לטיול ולהיות חלק פעיל מהקליפ עצמו. את הטיול אפשר להעביר במקומות בעיר שהחוגג אוהב לבלות בהם או לבקר במקומות היפים והמרשימים ביותר בעיר.


ניתן להוסיף ליום הצילומים המתקיים תוך כדי הטיול גם צילומים בתוך אולפן וזאת ליצירת קליפ מושקע ואיכותי המשלב בין שני העולמות - החוץ והפנים.

הצעה נוספת לקליפ מושלם יכולה להיות דווקא קאבר לשיר מועדונים מוכר או שיר שחתן בר המצווה מאוד אוהב לשמוע.


את הקליפ ניתן להפיק יחד עם החברים או בני המשפחה וגם ניתן לבצע זאת בלעדיהם, הכל תלוי ברצון החוגג ובקשר של ההפקה כולה לשיר המדובר.


ניתן להשתמש רק במנגינה ולכתוב מילים המתאימות לרוח האירוע ולאופיו של בעל הבר מצווה ולהקליט את השיר באולפן הקלטות מקצועי.


לאחר ההקלטה ניתן להשתמש בפלייבק המוקלט ולשלבו בתוך הקליפ המצולם.

כיצד אם כן נקבל את הקליפ הטוב ביותר? חשוב לעשות סקר שוק ולבחור דווקא בחברה מקצועית ואמינה שתדאג במהלך ההפקה גם לבריאותו של הילד (במקרה ומעורבים כלי רכב בקליפ או אטרקציות אתגריות) ולשביעות רצונו. עבור בני נוער ביישנים, חשוב להפגיש טרם יום הצילומים בינם לבין מפיק הקליפ על מנת ליצור ביניהם כימיה שתביא לשיתוף פעולה מוצלח, מקצועי ומקורי.

את הקליפ המושקע שטרחתם והשקעתם בו, כדאי להקרין באמצע מהלך האירועים בערב בר המצווה.


כך, האורחים השבעים והמרוצים נמצאים בשיא ההנאה מהאירוע ומוכנים להתפעל מהתוצר הסופי. במידה ואורחים נוספים ישתתפו בקליפ, ודאי תירשם התפעלות והתרשמות רבה.


בסופו של עניין, כולם יעמדו על הרגליים וימחאו כפיים יחד עם שריקות עידוד והתלהבות. קליפ מקורי וחדשני לעולם לא ישכח וקרוב לוודאי שהקרובים ימשיכו לדבר עליו עוד שנים רבות..


אהבתם? פרגנו לנו בלייק או שיתוף של המאמר כאן למטה!

קליפ בר מצווה - אקס פאקטור - קורע מצחוק !
קליפ בר מצווה - קטע קורע מצחוק - אקס פאקטור - בם בם בם
קליפ בר מצווה - מה זה השטויות האלה - עדי אשכנזי