אביזרים לבוק בת מצווה

10 אביזרי הצילום הטובים שיהפכו את צילומי הבוק שלך לבלתי נשכחים


כל ילדה חולמת על צילומי הבוק שלה, אבל לא כולם יודעים שבמידה רבה, הצלחת הבוק תלוייה בסגנון הצלם ובעיקר באביזרים שהוא מביא איתו לצילום. כאן תוכלי לקרוא על האביזרים שישדרגו לך את הבוק באופן דרמטי.

זרים לשיער :

זרי שיער הם אביזר קלאסי שניתן להשתמש בו כדי להוסיף אישיות וצבע לתמונות שלך. אביזר זה נהדר עבור צלמים  
מפני שזה מספר פרספרטיבה ייחודית ואומנותית לתמונות, זה מאפשר לצלם לבטא את היצירתיות שלו, צבע הזר יכול לעזור ביצירת "מצב הרוח" שבתמונה.
למשל זרי בוהו גדולים, מתאימים לצילומים ביער, בסגנון פיות ונסיכות קסומות, הם משרים אווירה של טבע ופריחה.
זרי ראש קטנים מתאימים לצילומים כללים כמעט בכל לוקיישן,אפילו בצילומים אורבניים ויש אפילו אפשרות לשרשראות אומנותיות שאפשר ללבוש במקום הזרים לשיער.

דוגמאות לסוגי זרים מומלצים :

זר פרחים לבן כאביזר לצילומי בת מצווהזר פרחים סגול לבת מצווהזר לראש בצבע אדום לצילומים
זר פרחים קטן ועדין לראשזר לראש עם צדפים בסגנון צילומי בנות יםזר פרחים צבעוני לצילומים


חצאיות שיפון :

חצאית שיפון היא פריט לבוש מאוד מעניין ותכליתי. ניתן ללבוש אותו בדרכים שונות ועם חלקי לבוש שונים ולכן צלמים מאוד אוהבים לשלב אותו בסשן הצילומים. חצאית שיפון עשויה בדרך כלל ממשי או בד דמוי משי, ובעלת מרקם קל מאוד וזורם. מפני שבד השיפון הוא קל לעיבוד, מאוד קל להכין ממנו המון סוגים וסגנונות של חצאיות שיתאימו לנושא הבוק עצמו. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת חצאית השיפון הטובה ביותר לצלמים. אתה צריך לדעת איך החצאית מעוצבת, את הבד, ואיך היא תלבש.

דוגמאות לחצאיות שיפון:

חצאית שיפון כחולה לצילוםחצאית שיפון לבנה לצילומי סוסיםחצאית שיפון שחורה לצילומי הפיה השובבה


זרים ובוקה פרחים:

זר פרחים הוא צרור קטן של פרחים או עלווה. זה יכול לשמש לקישוט וכאביזר בצילום. פרחים וזרים הם הבחירה הפופולרית ביותר עבור צלמים מכיוון שהם יוצרים קומפוזיציה תמונה נהדרת. כמה מפרחי הזר הטובים ביותר לצלמים הם ורדים, חבצלות, צבעונים וסחלבים.את יכולה להחזיק את הזר ביד, את יכולה לשלב את סגנון הזר עם סגנון הזר לשיער וחצאית שיפון, את יכולה לשים את הזר בצד כתפאורה לצילום.
זר הפרחים חייב להתאים לאווירת הבוק ולכן על הצלם לדאוג שזר יתאים באופן מושלם לכלת הבת מצווה.

זר פרחי סלחב לצילומיםזר פרחים שושנים לצילומים

אביזרים נלווים לצילומי בת מצווה

לאביזרים יש חשיבות עליונה. הנה כמה מהחשובים ביותר שבהם תוכל להשתמש כדי ליצור תמונה מושלמת.
קאפקייקס: אבזרים בדמוי עוגות ועוגיות קטנות שנראים ממש אמיתיים, קל לסחוב אותם ונראים חמודים בצילום. הם יכולים לשמש כאביזרים לכל סוג של צילום, בעיקר בצילום בוק אורבני, ניתן לקשט איתם את פריים הצילום כרקע לתמונות שלך על ידי הנחתם על גבי סדין או מפה שכבר הצבתם מול המצלמה.
מצלמת וינטג': זו מצלמה ישנה שמוסיפה אופי ואישיות לתמונה. זה עוזר להפוך אותו למראה וינטג'י וייחודי יותר.
דגלונים צבעוניים, לב עם הספרה 12, סוכרייה על מקל, שלט שאפשר לכתוב עליו, בלונים, ועששיות. כמו כן, בובות סמיילי וסקווש הם חלק מהאביזרים הפופולריים ביותר לצילום בוק לבת מצווה.

דוגמאות לאביזרים לבוק בת מצווה :


כנפי פיה :

כנפי פיה היא סדרת תמונות הלוכדת את היופי והמסתורין של הפיות. התמונות מצולמות  בסגנון יער קסום בעזרת פוטושופ וכנפי בד אמיתיות. כנפי פיה הוא סגנון צילום חדש ששימש צלמים רבים. זהו שילוב של מראה פיות וקסום עם סגנון הפנטזיה. צילום בסגנון יער קסום הוא סוג נוסף של צילום שמשתמש במראה הקסום כדי ליצור אווירה שונה לתמונות שלכם הקסם בתמונות הוא תוצאה של שימוש בטכניקות שונות על מנת להשיג את המראה הרצוי.
ניתן להוסיף כנפי פיה אמיתיות בצילומים מבד או להוסיף את כנפי הפיה בתוכנת עריכת הופוטושופ לצילום.

הוספת כנפי פיה בפוטושופכנפי פיה מבד לצילומיםכנפיים לבוק בת מצווה

אביזרי צילום ורטואלים בפוטושופ.

תוכנת הפוטושופ היא תוכנה לעריכת תמונות. לא הרבה יודעים, אבל בעזרתה אפשר להוסיף עוד המון אביזרי צילום מעניינים, בצורה ריאליסטית, ישר לתמונה, ללא צורך בלסחוב את האביזרים ליום הצילום.
ניתן להוסיף כדורי אור לצילום, או יונים עפות שמרימות את השמלה של כלת הבת מצווה, אפשר להוסיף פרפרים בכל מיני צבעים, עורבים (בבוק הפיה השובבה), סנאים, אריות ואפילו חד קרן. למעשה אין גבול לכמות האביזרים הוירוטאלים שאפשר להוסיף לבוק, מה שחשוב שלצלם יהיה דמיון מפותח וראייה אומנותית טובה כבר בצילומי הבוק בכדי לדעת היכן מראש לשלב את האביזרים האלה בתמונה.

לסיכום :
 צילום הוא תחום יצירתי שדורש הרבה יצירתיות ומיומנות. האביזרים יכולים לעזור להפוך את צילום הבוק לבת מצווה שלך למקצועי ורב השפעה. האביזרים הטובים ביותר לצילום הם אלה שהם פשוטים, מסוגננים ומעשיים לשימוש. הם גם אלו שיוסיפו צבע וחיים לסשן הצילומים. אביזרי צילום מומלצים מאוד לשילוב בכל סשן צילום.
 
יש לך שאלות נוספות? את מוזמנת לפנות אלינו ונשמח לעזור.

.