סטיילינג לצילומי בוק

כיצד סטיילינג מעולה יכול להפוך בוק בת מצווה למושלם?

סטיילינג לבת מצווה בהתאמה אישית

מפני שצילום בוק בת מצווה הוא מותאם אישית לכל ילדה וילדה,  חשוב לנו לגרום לה להרגיש מיוחדת. תהליך הסטיילינג המותאם אישית מבטיח שכל ילדה  תוכל לבחור את הצבעים, הנושאים ופרטים אחרים המועדפים עליה.

למה צלמי בת מצווה צריכים לדעת סטיילינג ?

צלמי בת מצווה צריכים לדעת באיזה סוג של בגדים ואביזרים הם צריכים להשתמש, איזה פריט מתאים לאיזו ילדה, וכיצד עליהם לסדר אותם כדי לקבל את התמונות הטובות ביותר. כל ילדה היא עולם ומלואו, וחשוב לדעת מה נכון עבור כל ילדה וילדה, איזה בגד ואקססוריז יחמיאו ועל מה חשוב לתת דגש מבחינת ההופעה.

אילו תלבושות פופולריות לצילומי בוק בת מצווה?

ישנן הרבה תלבושות פופולריות לצילומי בוק בת מצווה. אחד מהם הוא תחפושת פיות. זה מושלם עבור כל ילדה שרוצה לקבל בוק קסום. תלבושת פופולרית נוספת לצילום, היא שמלת נסיכה או שמלה לבנה ומתנפנפת, זה מושלם עבור ילדות שרוצות להרגיש כמו נסיכות. יש בנות שבוחרות בגדים בסגנון “אורבני”, כמו ג’ינסים, חולצות קצרות, בנדנות וכו’. כמובן שקיימות תלבושות אחרות ומגוונות שאפשר להתאים.

כיצד מתאימים סטיילינג לילדה כשכל ילדה היא עולם ומלואו?

הילדה היא הדמות החשובה ביותר בצילומי הבוק. היא זו שתיקח את אותנו למסע בעולמה, ואל סיפורה. הילדה היא אינדיבידואל עם אישיות משלה, שצריכה לבוא לידי ביטוי בכל היבט של הבוק לכן, חשוב להתאים את הסטיילינג  לפי מבנה הגוף, לפי תחביבים, לפי אופי הילדה וכדומה, הטיפים הבאים יעזרו  לצלם את תמונות הבוק המושלמות:

התאמת הסגנון לפי מבנה הגוף: יש בגדים שמתאימים לנערות גבוהות, ויש בגדים שיחמיאו גם לבנות יותר נמוכות, במידה ומבנה הגוף של הנערה הוא יותר רחב, יש להתאים את הבגדים והאקססוריז שיחמיאו לה בצורה הטובה ביותר. במידה והילדה היא “קטנטונת” רצוי לא להלביש אותה עם בגדים רחבים מידי שלא יחמיאו לה, וחשוב לצלם אותה בזוויות נכונות ומחמיאות.

התאמת  הסטיילינג לפי תחביבים: אם כלת הבת מצווה אוהבת לקרוא ספרים,אפשר להביא לצילומים את הספר האהוב עליה. אם יש לה תחביב כמו ריקוד למשל, אפשר להביא את הבגד גם לצילומים, כך גם כל תחביב כמו כדורסל, פיסול, ואפילו נגינה על גיטרה. תמיד רצוי להכניס חלק מהאהבות של כלת הבת מצווה לתוך הצילומים.

התאמת הסטיילינג לצילומים לפי סוג הבוק הנבחר: בצילומי בוק בסגנון פיות למשל, מתאימות שמלות ארוכות, חצאיות דרמטיות, זרי פרחים לשיער וכל אקססוריז שמתאים לאווירה קסומה של פיות. בצילומים בים למשל, כמובן שמתאימות חצאיות קלילות שיכולות להתנפנף ברוח, צעיפים, חולצות קצרות וגם בגד ים למי שרוצה. לצילומים בחווה, אפשר להביא בגדי “קאובוי” לדוגמת ג’ינס וחולצת משבצות, או לרכיבה על סוסים חצאית נסיכתית למראה קסום.

התאמת הסטיילינג לפי מה שהילדה רוצה : ייתכן שכלת הבת מצווה תבחר סטיילינג מנוגד לגמרי למי שהיא באמת, יש ילדות קופצניות ורקדניות שדווקא יבחרו בוק רגוע בטבע, עם בגדי פיות ונסיכות, ויש ילדות ביישניות שדווקא ירצו להצטלם בסביבה אורבנית עם המון אנשים מסביבן. חשוב להיות קשוב מאוד לילדה ולרצונות שלה, כי היא תמיד יודעת מה הכי טוב עבורה.

כיצד צלם מנוסה יכול לעזור בבחירת הסטיילינג:

כמו שכולנו יודעים, “אין חכם כבעל נסיון”. לצלם בעל רזומה אשר מתמחה בצילומי בוק בת מצווה, יש את הנסיון בבחירת סטיילינג מתאים, לאחר שראה וצילם מאוד ואפילו אלפי בנות מצווה במשך השנים. הצלם יכול לייעץ תוך כדי מבט אחד, אילו בגדים ואילו אקססוריז יכולים להתאים. הצלם צריך לדבר עם כלת הבת מצווה ולהבין ממנה מה היא תרצה ללבוש ואילו אקססוריז מתאימים לאישיות שלה. הצלם חייב להיות קשוב לכלת הבת מצווה, יש המון מצבים שאמנם הבגדים והאקססוריז מתאימים באופן מושלם לכלת הבת מצווה, אבל עדיין היא לא תרצה ללבוש אותם , מכל מיני סיבות. לכן לצלם צריך להיות את שיקול הדעת והידע, או לנסות להסביר לילדה על היתרונות של התלבושות הנבחרות, או לשנות עבודה את הסטיילינג בצילומים בכדי שהיא תהיה מאושרת ושלמה.

לסיכום, הסטיילינג הוא נושא מאוד חשוב ועיקרי בצילומי הבוק בת מצווה, וחשוב לתת עליו דגש מיוחד, גם הצילום וגם מצד כלת הבת מצווה.

צילומי בוק בת מצווה עם סטיילינג
סטיילינג צבעוני לבוק אורבני מיוחד
סטיילינג צבעוני לבוק אורבני מיוחד
סטיילינג קסום ושילוב של חיית מחמד
סטיילינג קסום ושילוב של חיית מחמד
סטיילינג נסיכתי על סוס
סטיילינג נסיכתי על סוס
סטיילינד שמתאים לצילומי שקיעה
סטיילינד שמתאים לצילומי שקיעה