טיפים לעיצוב הזמנות למסיבת בת מצווה

בשלב מוקדם של הפקת אירוע בת מצווה לבתכם עליכם להחליט היכן לערוך את המסיבה וכמה אנשים להזמין לחגיגה. כעת עליכם לשלוח הזמנות כדי לעדכן את המוזמנים על מועד ומיקום האירוע, את ההזמנות ניתן לעצב ולהדפיס בבית או בבית דפוס. אם אתם רוצים לחסוך עלויות ולהכין הזמנה בעיצוב מקורי ומלהיב, יש לנו טיפים לעיצוב הזמנות למסיבת בת מצווה או כל מסיבה אחרת, עליכם לדאוג למדפסת מתקדמת וצבעונית, וכדאי להדפיס את ההזמנות על נייר פוטו באיכות גבוהה.

טיפים לעיצוב הזמנות למסיבת בת מצווה

כדי לעצב הזמנה אישית למסיבת בת מצווה שאתם מפיקים לילדה כדאי לבחור תבנית מוכנה ויש להחליט על עיצוב כללי, גודל ההזמנה, תמונות, הדפסה בצבע או בשחור לבן, סוג הנייר ונוסח. הזמנה מעוצבת חשובה לא פחות מבחירת מקום האירוע והקייטרינג, לכן מומלץ לשאוב רעיונות מדוגמאות של הזמנות שניתן למצוא ברשת האינטרנט ובאתרים של גרפיקאים/יות ובתי דפוס.

בשלב עיצוב ההזמנה לאירוע בת מצווה עליכם להתייחס לטיפים הבאים:

עיצוב כללי – כדאי לבחור תבנית קיימת באינטרנט או בתוכנה גרפית ולהיעזר בה לצורך עיצוב ההזמנה לבת המצווה של הילדה שלכם. בשלב זה עליכם להחליט האם להשתמש בתמונה של כלת השמחה כרקע להזמנה המעוצבת, ואם הילדה עומדת להצטלם לבוק בת מצווה תוכלו להשתמש בתמונה איכותית ומלוטשת מצילומי הבוק.

גודל ההזמנה – יש גדלים סטנדרטיים של הזמנות לאירועים, אם החלטתם להדפיס את ההזמנות בבית תוכלו להכין הזמנה בגודל 4A או בגודל קטן יותר, יש גם אפשרות להדפיס הזמנה בעלת שני דפים כמו בהזמנות לחתונות.

הדפסה צבעונית – ללא ספק הזמנה המודפסת בצבע נחשבת למרשימה יותר, וכדאי להדפיס במדפסת איכותית עם צבעים עשירים, במיוחד אם ההזמנה כוללת תמונה של הילדה וקישוטים צבעוניים.

– באפשרותכם לבחור נוסח סטנדרטי וקליל כמו בהזמנות שתמצאו באינטרנט, אך עדיף להיות מקוריים ולנסח הזמנה בנימה אישית, יחד עם כלת השמחה הנרגשת. חשוב להוסיף לטקסט המופיע בהזמנה מידע חשוב לאורחים כמו מיקום ושעת האירוע, תאריך לועזי ועברי, מפת הגעה וכדאי לציין האם יש הסעות מאורגנות ודרכי התקשרות.

סוג ההזמנה לאירוע בת מצווה

כיום ישנן שתי אפשרויות עיקריות לשליחת הזמנות לאירוע בת מצווה. אפשר להדפיס את ההזמנות ולשלוח אותן בתוך מעטפות לכתובות של המוזמנים, ואפשרות נוספת היא לשלוח הזמנה דיגיטלית, ללא הדפסה ומבלי ללכת לדואר ולרכוש מעטפות ובולים.
כדי לעצב הזמנה דיגיטלית אפשר להשתמש בתוכנות חינמיות שונות, לתוכנת הזמנה דיגיטלית יש יתרונות רבים והיא נוחה וידידותית למשתמש. באמצעות התוכנה המקוונת ניתן לעצב הזמנות מרשימות בסגנון מותאם אישית, עם תמונה של הילדה שצולמה על ידי צלם מקצועי ומנוסה, נוסח מקורי, הקדשה אישית שנכתבה על ידי כלת השמחה, עיטורים מדליקים ועוד. לאחר עיצוב ההזמנה במערכת ניתן לשלוח אותה לכל המוזמנים בקליק מהיר, את הזמנה אפשר לשלוח לדואר אלקטרוני או ישירות לוואטסאפ. חשוב לדעת כי מעבר לעיצוב ההזמנה הדיגיטלית אפשר להיעזר בתוכנה של אישורי הגעה וכך מנהלים את האירוע בצורה חכמה ויעילה.

אם אתם מעדיפים לשלוח הזמנות באמצעות דואר ישראל וגם לתת ביד חלק מההזמנות למשפחה הקרובה ולאורחים חשובים, אתם יכולים לעצב את ההזמנה במחשב הביתי או בעבודה ולהדפיס את ההזמנות במדפסת ביתית איכותית וצבעונית. את ההזמנה מעצבים במחשב ומומלץ להדפיס אותה על נייר פוטו איכותי.  

אם אין לכם מדפסת טובה בבית הגיע הזמן להתחדש. אתם מוזמנים לבחור דגם מתקדם וחסכוני מתוך קטלוג מדפסות איכותיות עד הבית, וכך תוכלו לשלוח הזמנות מודפסות בעיצוב מרהיב ומקורי, וליהנות מאירוע מושלם ובלתי נשכח וממדפסת שתשרת אתכם בטווח הארוך.