​מקומות לצילום בוק מיוחד לבת מצווה

האתרים היפים ביותר לצילום בוק בת המצווה

 האם חלמת עד בוק בת מצווה בחוץ או בסטודיו? צילום ביער או בשקיעה? אם את עדיין לא ממש בטוחה איפה לעשות בוק בת מצווה, אנחנו כאן כדי לעשות לך מעט "סדר" בדברים.

באופן כללי, יש 2 אפשרויות עיקריות לצילום בוק בת מצווה, בטבע או בסטודיו. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות.

צילום בטבע: 

צילום בחוץ יכול להיות צילום מיוחד ומדהים. הטבע נותן לנו אפשרויות בלתי מוגבלות לצילומים וגם משתנה כל הזמן בהתאם לעונות השנה.

בחורף אפשר להצטלם בפרדס עם תפוזים כתומים וגדולים, בקיץ אפשר בפריחה מדהימה וצבעונית, באביב אפשר ביער גדול ירוק ופורח ובעוד המון מקומות מדליקים:

צילום בגרפיטי בבית עתיק עם כיתוב מיוחד וצבעים עזים וזוהרים. שם אפשר להתלבש בסגנון "היפ הופ". מקום נוסף המתאים לצילום הוא בים שהוא למעשה שמורת טבע מיוחדת שכל הזמן משתנה בהתאם לעונות השנה, פעם סוער וגלי, פעם רגוע וכחול. בשקיעה צבעונית ועוצרת נשימה, בשדות של אירוסים וכלניות ועוד ועוד. כשמצטלמים בטבע חשוב לדעת שזה למעשה טבע פראי ואמיתי, הולכים בחול ובדשא, יושבים על ספסלים או בשדה ומצטלמים בשמש ובצל.

כשמצלמים בחוץ ובטבע אין בוק שדומה לקודמו, כך שאפילו אם חברה שלך הצטלמה אצלנו ביום אחר, הבוקים שלכן ייראו שונה לגמרי!

יש לקחת בחשבון שצילום בחוץ זה הצילום הכי מיוחד והכי מושקע שיש, אבל חשוב לדעת גם שהעבודה עליו, מבחינת הצילום והמעבר ממקום למקום יותר מורכבת.

צפו בבוקים שצולמו בטבע:

הבוק של אפרת

הבוק של אוריין

צילום בסטודיו סגור: 

צילום במקום סגור עם מערכת תאורת פלאשים ואור מלאכותי. כשמצטלמים בסטודיו סגור, הרבה יותר "קל" לצלם שמצלם אותך הרבה יותר קל גם לך. לא צריך לנסוע וללכת ממקום למקום, אפשר למעשה לעבור "אווירה" רק על ידי החלפת הרקע והתלבושת. לא צריך לדרוך על חול, או לשבת ליד פרחים או לצלוח את הנחל. הכל נגיש ומהיר.

יש סוגי סטודיו שמספקים תפאורות מיוחדות, כמו למשל רקע של לונדון עם תא טלפון אדום, רקע של ניו-יורק, רקע של גרפיטי עם אביזרים כמו ספריי צבע, אופנוע כבד בשקיעה, רקע של ים וחול,פריז, ים אמיתי ועוד...

מכיוון שהסטודיו הוא למעשה תפאורה ולא טבע, הבוק שלך ושל חברה שלך במידה והיא הצטלמה באותו מקום עלולים להיום דומים.

לכן יש לקחת זאת בחשבון במידה ואת רוצה את הבוק שלך בסטודיו. כמובן שאפשר לשלב בין צילומי סטודיו לבין צילומים בחוץ בטבע. חשוב לציין שצלם מקצועי יודע להפיק תמונות מושלמות גם בסטודיו וגם בחוץ. לכן, את צריכה רק לבחור מה את רוצה וכיצד את רואה את הבוק המושלם שתמיד רצית וחלמת.

אז, היכן את היית רוצה לקיים את צילומי הבוק שלך? אם עדיין לא החלטת את מוזמנת ליצור איתנו קשר שנוכל לספר לך על עוד מקומות לצילום בוק בת מצווה, בכדי שהאלבום שלך יהיה הכי מיוחד שראית.

לקריאה נוספת בנושא הפקת בוק בת מצווה: