בוק בת מצווה בטבע

צילומי בוק טבעיים בנופים מרהיבים ואווירה קסומה

 

תמיד חלמת על בוק טבעי ועדין? אז הגעת למקום הנכון. כאן תוכלי לפגוש את הטבע במלוא הדרו: עצים גבוהים וירוקים, פריחות צבעוניות ועונתיות, נחלים זורמים מלאי מים, גבעות ירוקות ותאורה מחמיאה. כל זאת ביום חוויתי, בצילומי בוק בת מצווה בטבע הכי מושקעים ומרגשים שיש.
  



מדוע כדאי לצלם בוק בת מצווה בטבע?

הטבע, הוא התפאורה המושלמת לצילומים טבעיים ועדינים. תוכלי להרגיש הכי את שבעולם. כשמצלמים בתאורה טבעית, בצילומי חוץ, כל האווירה היא רכה, עדינה ומחמיאה. אור השמש הוא האור הכי נכון עבורך, והרקע הטבעי רק מוסיף לתמונות שלך את אפקט ה"וואו". 
הבוק מתאים בעיקר לבנות מצווה, שרוצות לשמור את הבוק שלהן הכי טבעי שאפשר, אבל מצד שני, להדהים את כולם בלוקיישנים המיוחדת בו בחרו להצטלם.

  

צילומי חוץ לבת מצווה - מה הכי חשוב לדעת לפני?

צריך שהטבע, הוא מיוחד וייחודי, ואף פעם אי אפשר "לשחזר" תמונה במדוייק כמו שראית אצלנו בגלריה או אצל חברה. כל תמונה היא רק שלך, ותמונה כזאת, לא תהיה לאף אחת אחרת. בוק בת מצווה הכי מקורי! 
דבר נוסף, צריך להביא גם אוכל ומים, כי בד"כ אין מקום לשתות ולאכול, זאת שמורת טבע לכל דבר. הדבר האחרון צריך לדעת, שיש הליכה קצרה מלוקיישן ולוקיישן, לכן הבוק מתאים למי שאוהבת להשקיע במיוחד בצילומים שלה.

 


היכן מצלמים את הבוק?

הצילומים מתקיימים בשמורת טבע במרכז, שבה יש המון לוקיישנים מיוחדים: יער גדול ומרשים עם עצים גבוהים וירוקים, כמו באגדות. פרחים עונתיים שמתחלפים על הזמן ונותנים מראה צבעוני לתמונות. נחל זורם גדול ומרשים, שמתפצל לפלגי מים קטנים שלידם אפשר לצלם תמונות מדהימות, ונישות מיוחדות שנראות כאילו נלקחו מספרי פנטזיה. הטבע הוא אכן התפאורה המרשימה ביותר לצילומי הבוק שלך.

  

אילו בגדים כדאי להביא לצילומי בוק בטבע?

אנחנו יכולים לספק לך את כל הביגוד לבוק, בכדי שלא תצטרכי לדאוג לנושא הבגדים. וכן, גם לאקססוריז אנחנו דואגים. 
אנחנו מביאים שמלות מיוחדות במגוון צבעים לבחירתך, למראה אצילי ונסיכתי. אלו שמלות שיפון שמתאימות למגוון מידות, ארוכות בעלות שוליים ארוכים שמתפרסים על אדמת היער. בנוסף, אנחנו מביאים גם חצאיות מיוחדות, שניתן לרוץ ולקפוץ איתן כשהן עפות ברוח. אנחנו מביאים מגוון ענק של אקססוריז לבוק בת מצווה, כמו זרי ראש עם פרחים, כתרי נסיכה, אביזרי גראפיטי, דגלונים, קאפקייקים, עוגות ספוג, מצלמות וינטג', צעיפים, בלונים, דגלונים ועוד... חלק מהאקססוריז אנחנו יוצרים בתוכנת העריכה המיוחדת שלנו. במידה ויש לך בגדים משלך שתרצי להביא, את יותר ממוזמנת. אנחנו נעשה בשטח את הבחירה והמיקס בין הביגוד שלך לשלנו, לסטיילינג מושלם.

כמה שעות הם צילומי הבוק?

יש מספר מסלולים וחבילות מומלצות, זה תלוי במה שתרצי שיהיה באלבום שלך. יש חבילות צילום של שעתיים עד ארבע שעות. כמובן שככל שזמן הצילומים ארוך יותר, אנחנו מספיקים "לוקים" וסטים רבים יותר. מאוד ייתכן שאם הצילומים יזרמו מהר, אפשר להספיק בשעתיים גם בוק צילומים של ארבע שעות, זה תלוי בך. אנחנו מכוונים שהבוק יהיה בקצב עדין, רגוע, לא מלחיץ והכי חשוב כיפי. החוויה שלך היא לא פחות חשובה מהתמונות עצמן.

  

מה מקבלים במהלך ולאחר צילומי הבוק?

הצילומים הם תמיד "אחד על אחד" איתנו תמיד, רונן או מירב בלבד. אנחנו מביאים את הביגוד שנבחר, אקססוריז, מצלמה ועדשות מקצועיות. לאחר הצילומים, אנחנו בוחרים את התמונות הטובות ביותר, ועושים עליהן עיבודי פוטושופ אומנותיים. חשוב לזכור שאנחנו לא משנים אותך, את השיער או הפנים, אלא מדגישים את הצבעים, התאורה והטבע המיוחד שמסביבך. לפעמים אנחנו מוסיפים אלמנטים נוספים בעריכה, כמו מקורות מים, פרפרים, סוסים ואפילו במבי אם תבקשי. לאחר העריכה אנחנו מדפיסים אלבום איכותי שעליו מודפים התמונות שלך בעיצוב המיוחד שלנו, שאותו את מביאה למסיבה שלך, בכדי שכל האורחים יוכלו לצפות ולהנות. בנוסף, את מקבלת של ההורים את כל התמונות המעוצבות שלך ומאות תמונות של חומרי גלם.
 

 

 
ולמי שהגיע עד לפה: 

3 הכללים הכי חשובים לצילום בוק בת מצווה בטבע

לפני הצילומים : היכרות וחיבור ראשוני עם צוות הצילום.

יום הצילום הוא יום שחלמת עליו הרבה שנים, חלק חשוב ממנו הוא החוויה שלך. החלק הזה תלוי בצלם ובצוות שילווה אותך ביום הזה. חשוב לדעת מראש מי יהיה הצלם/הצלמת. בד"כ מומלץ שרק בעלי הסטודיו יצלמו אותך, ולא עובדים מזדמנים. חשוב שהצוות יהיה סבלני, אדיב ובעיקר רגיש לך, למי שאת, ויתחשב בכל הדגשים שתרצי בבוק שלך.

יום הצילום : רגישות וסבלנות

חשוב לזכור שיום הצילום, מרגש ככל שיהיה, הוא גם יום עמוס וגדוש. בד"כ מתחילים עם הסטודיו לאיפור בבוקר, נסיעה ללוקיישן וצילום במגוון לוקים ומקומות. יש הרבה מה להספיק, אבל הצילום הוא לא "המירוץ למליון". אנחנו לא חייבים להספיק כל דבר, ולעמוד ביעדים מלחיצים. עדיף פחות תמונות, אבל שיהיו "וואו" מאשר יותר תמונות, שבהן תיראי לחוצה ועייפה. אנחנו עובדים בסבלנות, לפי הקצב שלך, מראים לך את התמונות, מדברים על מה חשוב לך להדגיש, ובונים את האווירה הכי נעימה וטובה עבורך.

לאחר הצילומים: בחירת התמונות והאלבום

השאלה הכי נפוצה לאחר הצילומים היא מי בוחר את התמונות לבוק. ב-99 אחוז מהמקרים, אנחנו בוחרים את התמונות הכי יפות, מעצבים ומדפיסים באלבום. כבר למעלה מ-18 שנים של נסיון לימדו אותנו מה הכי חשוב לשים באלבום, כולל התמונות שצולמו במיוחד, עבור העיבוד שלנו. לפעמים כלת הבת מצווה רוצה לבחור בעצמה את התמונות לאלבום, ואז אנחנו שולחים אליה במייל את התמונות, עבור הבחירה שלה. בסופו של דבר, אמנם לנו קשה לבחור תמונות מתוך מאות מוצלחות, אבל אנחנו מתורגלים בזה, ויודעים לבחור את הכי יפות עבורך, ולכן תמיד ממליצים שאנחנו נבחר את התמונות.

לסיכום : בוק בטבע זאת הבחירה הנכונה עבורך
זאת הולכת להיות חוויה מרגשת של צילום, נופים מדהימים, תלבושות ואקססוריז מגוונים, והכל עבורך, כלת הבת מצווה, נסיכה אמיתית עם התמונות הכי מושלמות שתראי.

צרו קשר באתר או בטלפון: 052-2295517

דברי איתנו