מצגת ליום הולדת 40

פלאשבק הפקות גאה לקחת חלק בכל אירוע משמח בחייו של אדם, וכל שכן באירוע חשוב כמו יום הולדת 40. מצגת, קליפ וכל הפקה גרפית ייחודית יכולים להפוך את החגיגה מיום הולדת רגיל- ליום הולדת שלא שוכחים.

כל יום הולדת נושא בחובו התרגשות רבה ושמחה, ופעמים רבות גם רגשות מעורבים. אבל אף גיל לא זכה להתייחסות גדולה כל כך בשל אותם רגשות מעורבים כמו גיל ה- 40. על מה כדאי וממה להיזהר כשאתם מכינים מצגת ליום הולדת 40 במאמר שלפניכם.

למה כדאי להשקיע במצגת לגיל 40?

כנראה שבכל מקרה של אדם שעתיד לחגוג את יום הולדתו ה- 40, יהיה זה גבר או אישה, רווקים, נשואים או גרושים, כאשר תתעורר המחשב על יום ההולדת הקרב ובא תעלה על הפנים ארשת מעט מורכבת. זוהי אחת מנקודות הציון המורכבות בחייהם של בני האדם, נקודה שבה עולות שאלות כמו "מה הספקתי בחיי?", "האם הבחירות שעשיתי נכונות" ו"מה צריך לשנות בחיי מעתה והלאה". זה לא "עוד יום הולדת" קליל ושמח ובמקרים רבים מתלווה אליו מונח מאוד קשה בקונוטציה שלו: משבר גיל הארבעים, שיכול לנבוע מאותן שאלות שדיברנו עליהן. באנגלית, היחס למונח הוא כאל "משבר אמצע החיים", על המשמעות העגמומית המתלווה לו.

מעוניינים להזמין מצגת לגיל 40 לאירוע בלתי נשכח? - צרו איתנו קשר עוד היום!


מה עושים כדי להפוך מצגת ליום הולדת 40 לחגיגה?

החלטתם להכין מצגת או קליפ ליום הולדת ליקירכם? הזדמנות מעולה לתת תשובות טובות ואופטימיות לשאלות שמתעוררות.

הצלחות בחיים: לכל אדם יש הישגים בחייו- יהיו אלה הישגים כלכליים, עסקיים, משפחתיים, פרטיים- תמיד ישנם כאלה! לפעמים, אפילו החוגג עצמו שכח מהם ולפעמים הוא עצמו לא בטוח שאפשר להתייחס אליהם כאל הישג. הוא אבא מדהים- נפלא! היא מנהלת מוערכת- מצוין! תמיד יש סיבות לחגיגה.

בחירות שנעשו בחיים: כדאי לחשוב על בחירות שאדם עשה בחייו- בחירת מקצוע, בן זוג, מקום מגורים וכו' ולמצוא את נקודות החיוב בכל אחת מהן. הישגים שהיו בקריירה שבחר, תמונות מוצלחות מחיי הזוגיות וחברים שרכש במהלך חייו במקום מסוים יכולות להיות התחלה מעולה.

וכעת לשאלה הקשה מכל- מה צריך להיות שונה מחר לעומת היום? קשה לענות עבור אדם על השאלה הזאת, אבל סביר להניח שגם לחוגגים עצמם יהיה קשה לומר מה יהיו השינויים המעשיים שיחוללו בחייהם. לכן, למה שלא תעשו מעט עבודה עבורם? חלק במצגת יכול להיות מורכב מארבעת המקומות שאתם יודעים שהם לא היו בהם והם חייבים להגיע אליהם בעשר השנים הבאות. אפשר לעשות רשימת דברים שטרם בוצעו ולחבר את הדבר למתנה שתינתן (צניחה חופשית וכו'). בנוסף, ניתן להציב אתגרים קבוצתיים, לא רק לחתן השמחה. אפשר להחליט כי כל החוגגים מתחייבים להתחיל בפעילות גופנית או לאכול בריא- מה שלא יהיה. ברגע שקושרים את החיים יחד, האווירה תמיד תהיה חיובית ובעיקר- חגיגית!

על מה חשוב להקפיד בהכנת מצגת ליום הולדת 40?

הנה כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם בהכנת מצגת ליום הולדת 40 (ואולי בכלל):

מעט מאוד מלל במצגת עצמה- אנשים שונאים לקרוא במצגות. שמרו על המסר חד וברור.

המון המון הומור, אבל שימו לב שלא תרצו להביך את החוגגים.

אפשר לשמור על אווירה נוסטלגית במראה ובפס הקול, אבל לכל הפחות הסיום חייב להיות אופטימי וחיובי. חשוב שהקליפ או המצגת יהיו מקיפים בסגנון סרט חיים שכאלה, אבל חשוב שהאווירה תהיה תוססת ומשמחת.

תנו מקום במצגת לכמה שיותר מהחוגגים באירוע- אנשים שרואים את עצמם על המסך נוטים להיות הרבה יותר קשובים ושותפים לחגיגה.

מעוניינים להזמין מצגת לגיל 40 לאירוע בלתי נשכח? - צרו איתנו קשר עוד היום!


קצת עלינו...

פלאשבק הפקות נוסדה בשנת 1995 ומנוהלת ע"י רונן הרצוג , צלם ומפיק. פלאשבק הפקות הינו סטודיו המספק שירותים לכל שלבי ההפקה המסחרית והפרטית (הכל תחת קורת גג אחת) תוך שילוב מנצח של צילום, אומנות וטכנולוגיה מתקדמת אשר יוצרים את הסטנדרט המושלם. לחצו כאן כדי לקרוא את כל ההמלצות שלנו.


יום הולדת שמח מפלאשבק הפקות!

מצגת לגיל 40 | סרט ליום הולדת 40 | מורן