מצגת ליום הולדת 70 - קליפ ליום הולדת 70

יום הולדת 70 חוגגים פעם בחיים, לרוב נהוג להפיק אירוע רב משתתפים או אירוע משפחתי אינטימי, במהלכו זוכה חתן או כלת השמחה, לאירוע מרגש, מקורי ומושקע. במהלך האירוע כדאי להקרין קליפ או מצגת ליום הולדת 70, אפשר להפיק מצגות וקליפים מרגשים ומקוריים, עם תסריט מיוחד, ראיונות אישיים, ברכות ואיחולים מקרובי משפחה וחברים, אנימציות מושקעות, מוזיקת רקע ועוד.

מצגת ליום הולדת 70 - הפקת אירוע מרגש ובלתי נשכח

גיל 70 עגול נחשב למכובד ביותר, האדם החוגג גיל 70 זכה במהלך חייו להקים משפחה לתפארת, לעבוד קשה ולהתפרנס בכבוד ולראות כיצד המשפחה הולכת ומתרחבת. לכן, משפחות רבות מציינות גיל 70 באירוע מרגש ומושקע לכבוד חתן או כלת השמחה, את האירוע אפשר להפיק בבית, בחצר הפרטית, באולם אירועים, במסעדה ובמקומות רבים נוספים.

יש לתכנן את האירוע היטב ולפרטי פרטים, כאשר רבים מפיקים אירוע בסגנון התוכנית חיים שכאלה. אחד מרגעי השיא של האירוע הוא הקרנת סרט ליום הולדת 70 המאפשר לחתן השמחה ולאורחים הרבים ללמוד על האדם, להוקיר את מלאכתו לאורך השנים וללמוד עליו פרטים חדשים ומעניינים. לכל אדם יש סיפור חיים ייחודי ומרתק, על אחת כמה וכמה בגיל 70. לכן, כדאי להשקיע בהפקת סרט חיים שכאלה לכבוד חתן השמחה ולהפתיע אותו בקליפ מושקע לתיעוד חייו ופועלו.

סרט ליום הולדת 50 - מתנה מקורית ומרגשת

כאשר מתכננים להפיק אירוע ליום הולדת 70 לאחד ההורים או לקרוב משפחה, יש לבחור מקום מתאים, להגדיר תקציב, לבחור תפריט מתאים וכמובן לעדכן את כל המוזמנים מראש כדי להבטיח שכל האורחים יגיעו ויכבדו את חתן השמחה. כחודש לפני מועד האירוע כדאי לתאם פגישה בסטודיו מקצועי להפקת מצגות קליפים.

צוות הסטודיו מציג בפני הלקוח דוגמאות שונות כמו מצגת ליום הולדת 50 עם אנימציות ותסריט מקורי, קליפ ליום הולדת 70, מצגת ליום הולדת 60 וכדומה. כך ניתן להתרשם מאיכות ומקוריות הקליפים והמצגות, ולקבל החלטה האם להפיק מצגת ליום הולדת 70 או קליפ מקורי בסגנון חיים שכאלה.

אז למה דווקא קליפ ליום הולדת 70 או מצגת?

 כי מצגת או קליפ ליום הולדת 70 נחשבים למתנה מקורית המהווה גם מזכרת חשובה ומרגשת לכל החיים. כדאי לדעת כי הפקת מצגת וקליפים ליום הולדת 70 מתחילה בפגישת הכרות בסטודיו, לאחר מכן הצוות המנוסה מכין תסריט מקורי. לאחר אישור המשפחה יש למלא שאלון כדי להכיר טוב יותר את חתן השמחה לכבודו מפיקים את הקליפ או המצגת.

בכל קליפ ומצגת משלבים מעברים מקוריים עם אנימציות מדליקות, קטעי קול, קריינות, תמונות מחייו של חתן השמחה, סרטונים קצרים, מסמכים וכמובן ראיונות אישיים עם בני הזוג, ילדים, נכדים וחבריו הטובים ביותר של האדם העומד לחגוג יום הולדת 70.  

קצת עלינו...

פלאשבק הפקות נוסדה בשנת 1995 ומנוהלת ע"י רונן הרצוג , צלם ומפיק. פלאשבק הפקות הינו סטודיו המספק שירותים לכל שלבי ההפקה המסחרית והפרטית (הכל תחת קורת גג אחת) תוך שילוב מנצח של צילום, אומנות וטכנולוגיה מתקדמת אשר יוצרים את הסטדנרט המושלם. לחצו כאן כדי לקרוא את כל ההמלצות שלנו.

קראו עוד אודות חגיגות ימי הולדת עגולים כאן:

קליפ ליום הולדת 60 חגיגה מושלמת

מצגת ליום הולדת 50 מרגשת ומושקעת

מצגות לימי הולדת עגולים לגיל 50, מצגות לימי הולדת לגיל 60, מצגות לימי הולדת לגיל 70
שיר ליום הולדת 70 - שיר ומצגת לויקטור
סרט לגיל 70 | סרט חיים שכאלה | מאיה חוגגת 70
קליפ יום הולדת 70 | מצגת יום הולדת 70 | סרט יום הולדת 70 | דבורה חוגגת 70