איפור בת מצווה – כל מה שצריך לדעת

אירוע בת מצווה נועד לציין את המעבר מילדות לבגרות, הנערות הצעירות ממתינות זמן רב למסיבה הנערכת לכבודן, הן מזמינות את החברים והחברות, וההורים מזמינים קרובי משפחה, חברים, קולגות מהעבודה ואורחים נוספים. הפקת מסיבת בת מצווה הפכה לפרויקט מורכב וממושך, יש לתכנן היטב את האירוע ולהשקיע לא מעט זמן ומשאבים, וכמובן אין לשכוח איפור בת מצווה על ידי מאפרת מקצועית.

נערות מגיעות לגיל 12 חולמות על אירוע נוצץ, קסום ויוקרתי, הן ממתינות בקוצר רוח למסיבה שבה כל הזרקורים מופנים רק עליהן. לכן, הנערות מעוניינות להיראות במיטבן, הן בוחרות שמלה אלגנטית או בגד מרשים ויפה אחר, וכדי להשלים את המראה הן מקפידות על איפור מרשים וייחודי. כדי להשיג את המראה הטבעי והמרשים ביותר לכלת השמחה מומלץ לבחור מאפרת מקצועית ומנוסה, המאפרת מעניקה טיפול פנים יסודי ומפנק, ולאחר שלב הכנת העור היא מאפרת את הנערה באופן מקצועי ובהתאמה אישית לגיל הצעיר, למבנה הפנים, לתסרוקת ולבגדים.

בכתבה תמצאו מספר טיפים לאיפור הנערה העומדת לחגוג בת מצווה.

מה מאפיין איפור מקצועי לבת מצווה?

איפור מהווה את נחלתן של נשים בוגרות, וכל הילדות כיום ממתינות לשלב בו הוריהן יאפשרו להן להתאפר ולבלוט בכל מקום. למעשה, איפור בת מצווה מזכיר את האיפור המקצועי לכלות, והנערות כיום משקיעות לא מעט במראה שלהן והן רוצות להיות מלכה ליום אחד, לבלוט באירוע, לקבל מחמאות על המראה והאיפור שלהן והן רוצות להשיג מראה זוהר כמו דוגמניות וכוכבות הרשתות החברתיות.

בניגוד לאיפור כלות ולאיפור נשים היוצאות לאירוע בערב, איפור בת מצווה נועד להדגיש את היופי הטבעי של הנערה. כאשר מאפרים כלות מכסים פגמים שונים שיש בעור הפנים, לכן המאפרת מתחילה בשכבת מייק אפ כדי לכסות את העור הפגמים. לנערות הצעירות אין פגעי עור רבים, לכן מיישמים שכבת מייק אפ דקיקה, ובדרך כלל מכסים רק פצעונים קטנים ומקומות בהם יש אדמומיות.

לאחר שכבת המייק אפ מורחים ומפזרים פודרה שקופה לצורך קיבוע האיפור. הפודרה מחזיקה את שכבות האיפור לאורך כל החגיגה ומקנה את המראה של הלחיים הסמוקות.

איפור בת מצווה מבוסס על מראה טבעי ועדין, לכן לא נהוג להשתמש בסומק מודגש וכהה, והמאפרת תיישם סומק בגוון עדין ובהיר יחסית, אפשר גם גווני אפרסק או גוון ורדרד. להשלמת המראה ניתן למרוח צללית בהירה בגוון ורוד, את הצללית מפזרים על לחיי הנערה בעזרת מברשת איכותית, עד קבלת המראה הרענן והטבעי.

את העיניים נהוג להדגיש בקלילות, לנערות לא מתאים איפור מעושן כבד, לכן כדאי לוותר על המראה המעושן, והטרנד כיום הוא איפור בובתי. כמו כן, ניתן למרוח על הריסים מסקרה שקופה להדגשתם ואפשר למרוח צלליות בהירות להדגשת היופי הטבעי. על השפתיים כדאי למרוח ליפגלוס עדין בגוון מבריק וכדאי לוותר על שפתונים חזקים היוצרים מראה מבוגר.

איפור בת מצווה – טיפים

כלת השמחה עומדת להצטלם לאורך כל האירוע, לכן האיפור חייב להתאים גם לצילומים, אפשר להתייעץ עם צלם בת מצווה מנוסה כדי לקבל טיפים. מאפרות מנוסות מציעות טיפים לאיפור בת מצווה כגון:
•יש לאפר את הנערה עם מוצרי איפור איכותיים המותאמים למאפייני העור ולגיל.
•איפור בת מצווה חייב להיות עדין ולהדגיש את היופי הטבעי.
•אפשר לוותר על מייק אפ על כל הפנים ולהסתיר באמצעותו רק פגמים בעור.
•לאחר האירוע חשוב להסיר היטב את האיפור ולשטוף את הפנים.
•אפשר לאפר את הנערה על ידי מאפרת מקצועית, אך גם בנות המשפחה יכולות לאפר אותה כדי לחסוך עלויות.