מסיבת הפתעה נוסח 2021

איך מפיקים מסיבת הפתעה בתקופת הקורונה? אילו רעיונות מקוריים יש למסיבות יום הולדת בהפתעה בשנת 2021 ובצל משבר הקורונה? למה כדאי לארגן מסיבת הפתעה במיוחד עכשיו, וללא הפרת הנחיות משרד הבריאות? כל זאת ועוד בכתבה שהכנו עבורכם.

גם בתקופת הקורונה החיים ממשיכים ולא נעצרים לרגע, וניתן לחגוג ימי הולדת ואירועים משפחתיים משמחים ומרגשים אחרים. אמנם, בתקופת הקורונה עלינו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לרבות עטיית מסיכות, ריחוק חברתי והיגיינה, ועל פי ההנחיות העדכניות לתחילת שנת 2021 אין אפשרות לערוך אירוע בהשתתפות של יותר מ-10 אנשים במקום סגור (בסגר עד 5 חמישה אנשים במקום סגור ועד 10 אנשים במקום פתוח). יחד עם זאת, מסיבת הפתעה מבטיחה קצת שפיות בחיים והיא מהווה מקור של שמחה והנאה בתקופה המאתגרת שכולנו חווים.

חוגגים גם בתקופת הקורונה

הקורונה משפיעה על חיינו בדרכים רבות ומגוונות, אך עדיין אנו מעוניינים לחגוג ימי הולדת וליהנות מהחיים. חשוב לזכור כי כל אדם מצפה בשקיקה ליום ההולדת שלו כדי לקבל ברכות ואיחולים משמחים ומרגשים, ליהנות מעוגת יום הולדת חגיגית עם קישוטים יפים, וכמובן שכל אחד מצפה למתנות נפלאות ביום הולדתו.

שנת 2021 החלה בצל משבר הקורונה והיא מהווה המשך ישיר לשנה החולפת. לאחר שהבנו שאין ברירה ועלינו להתרגל לחיים לצד הנגיף, עד שמבצע החיסונים ישפיע, כדאי לחשוב על רעיונות מקוריים לימי הולדת בהשתתפות מספר מועט של אנשים ועל פי המגבלות העדכניות ביותר.

מסיבת הפתעה היא אירוע משמח ומהנה, למרות שיש גם אנשים העלולים להיבהל מההפתעה, אך יש לתכנן את האירוע בהתאם להנחיות כדי למנוע את התפשטות הנגיף, ועל מנת לא לסכן את בריאותכם ואת הבריאות של שאר המשתתפים במסיבה.

מתי נהוג להפיק מסיבות הפתעה מרגשות?

ראוי לציין כי מסיבות הפתעה מרגשות מתכננים בנקודות חיים מסוימות ולא כל שנה, למרות שכמובן אפשר לתכנן יום הולדת בהפתעה כל שנה מחדש. כדי שהאדם יופתע באמת, כדאי לשמור את מסיבות ההפתעה לאירועים החשובים ביותר בחיים, למשל יום הולדת עגול בגיל 30, 40, 50 וכו'.
בשגרה, כאשר אין את מגבלות הקורונה ואין חשש מהתפרצות הנגיף ומהידבקות, יש המתכננים ומפיקים מסיבות בהפתעה גם בנקודות נוספות ומשמעותיות בחיים, לדוגמה מסיבת שחרור מצה"ל או משירות לאומי, מסיבה מפתיעה לאחר קבלת תואר, מסיבה מרגשת לאחר קידום בעבודה ועוד.

מורכבות הפקת מסיבת הפתעה בתקופת הקורונה

הפקת מסיבה בהפתעה בתקופת הקורונה המאתגרת אינה דבר של מה בכך. יש להישמע להנחיות משרד הבריאות, לכן לא ניתן להזמין עשרות או מאות אנשים, ויש להסתפק באירוע מצומצם, אך מרגש לא פחות. בתקופה המאתגרת בשנת 2021 אפשר להפיק מסיבה בהפתעה בזום, בשטח פתוח (בכפוף להנחיות כמובן) ויש רעיונות נוספים.

בתקופה זו כדאי לחשוב על מתנות והפתעות מעט שונות מהרגיל, את המסיבה אפשר לשדר בזום, וחתן או כלת השמחה לבטח יופתעו מכמות האנשים שמצטרפים למסיבה המשודרת באינטרנט. כדי להפתיע את חתן השמחה אפשר להפיק סרט ליום הולדת 50 או לכל גיל עגול אחר, ניתן גם להפיק מצגת מרגשת וכדאי לתכנן מראש ברכות ואיחולים מוקלטים מחברים ומקרובי משפחה, להקרין את הסרט והברכות על מסך גדול וליהנות מאירוע משמח באווירה מעט שונה מהרגיל.