הפקת אירועים לאחר הקורונה - כיצד להיערך ליום שאחרי

לאור משבר הקורונה שפקד את העולם, ולנוכח הנחיות הריחוק החברתי והבידוד, רבים דחו אירועים ליום שאחרי החיסון ובינתיים נערכים ליום המיוחל. המאמר יפרט כיצד להיערך לאירועים לאחר הקורונה.

נערכים ליום שאחרי

משבר הקורונה בישראל גרם לסגירת האולמות וגני האירועים והביא לאבטלה גבוהה בקרב בעלי האולמות ומפיקי האירועים. בנוסף, רבים דחו אירועים ואלו שבכל זאת חגגו הוגבלו בכמות האורחים באירוע שעל פי ההנחיות הוא 20 אנשים מחוץ למבנה ו-10 אנשים בתוך המבנה. בשל חוסר הוודאות הגדול שנוצר במדינה לא ניתן לקבוע מראש תאריך לאירוע ולא את מיקומו. למרות זאת ולאור העובדה שהחיסונים לווירוס בדרך, ניתן כבר לתכנן הפקת אירוע ולהזמין אטרקציות שלהן צריך הכנה מראש.
 

כיצד לתכנן את האירוע? 

בין אם אתם חוגגים בר או בת מצווה ובין אם יום נישואין או כנס רב משתתפים, יש להחליט בראש ובראשונה היכן לערוך אותו. כפי הנראה הקפסולות ושמירת המרחק יוותרו עמנו גם לאחר קבלת החיסונים, אך יהיו הקלות שיסייעו לנו לערוך אירוע כמו שצריך. ייתכן והמגמה תמשיך להיות הפקת אירועים במקומות פתוחים ועל כן ניתן לחשוב על מקום בחיק הטבע, בחצר הבית או בגן אירועים. שנית, תכננו את הקונספט של האירוע. במידה ואתם חוגגים בר או בת מצווה, התאימו את האטרקציות והתפאורה לקונספט, ולמגדר הילדים. חשוב לתכנן ביחד עם הילדים החוגגים את מספר האטרקציות, מה מעניין אותם וכיצד ניתן לשלב אירוח גם לאורחים המבוגרים גם באטרקציות וגם בקייטרינג. יתרה מכך תוכלו גם אתם להכין חלק מהתוכנית באירוע ביחד עם הילדים החוגגים.
 

הכנת מצגת לבר או בת מצווה

באמצעות תוכנת מצגות מתקדמת תוכלו להפיק את המצגת באירוע בעצמכם. ישנן אפליקציות ידידותיות המתאימות לכל סוג של אירוע באמצעותן מכינים את המצגת בצורה קלה ומהירה. בחרו באפליקציה אוטומטית בה תוכלו להפיק סרטון משולב עם תמונות וכיתוב שניתן לערוך בו הגהה עד שתהיו מרוצים. ואם עדיין תתקשו תוכלו לתת לצלם מקצועי להכין את המצגת. כל שתצטרכו הוא לספק את התמונות שאספתם לאורך השנים. באירועי בר או בת מצווה נוהגים גם להכין בוק וקליפ נחמד כחלק מהתוכנית. תכננו מראש עם ילדיכם את סגנון הקליפ על פי טעמם והתחילו כבר בצילומים של הקליפ והבוק אצל צלם מקצועי. אין לדעת מה יוליד יום עד לחיסון המיוחל נגד הקורונה ועל כן חייבים להיערך מבעוד מועד.
 

תכנון אירוע קטן

גם לאחר משבר הקורונה המצב הכלכלי עדיין לא יהיה יציב ולרבים לא תהיה אפשרות לערוך את האירוע עליו חלמו. עם זאת, ניתן להפיק גם אירוע קטן ומרשים לא פחות הן מבחינת האטרקציות והן מבחינת המקום והכיבוד. חישבו היכן תוכלו להוזיל עלויות, מה תוכלו לעשות בעצמכם ומהו המקום שיתאים ביותר לתקציבכם.