הפקת אירוע מחוץ לקופסא

כך תפיקו אירוע שאף אחד לא ישכח

כל משפחה שרוצה שאירוע בר או בת המצווה שלה יהיה גם כיפי וגם מקצועי, תעדיף לפנות לאנשי מקצוע על מנת שיפיקו עבורם את האירוע המושלם.

המטרה הראשונה של מפיק אירועים היא ללמוד ככל שניתן על המשפחה ועל בת או בר המצווה, ולהבין מהן הציפיות המדויקות שלהם. בשלב הבא, חשוב לעצב אירוע שמשקף לחלוטין את הטעם של המשפחה. לבסוף, על מפיק האירועים לתכנן את האירוע כך שיהיה כיפי ויזרום באופן חלק וללא תקלות.

לכן, מפיקי אירועים יעשו הכול כדי לתכנן אירוע מחוץ לקופסה למשפחה שמחפשת משהו מיוחד, ויקפידו גם כשהם מציעים אולם או גן אירועים וגם כשהם ממליצים על הצלם שיכין לנערה בוק בת מצווה או קליפ.

יש כמה סיבות בגינן אנשי מקצוע שמפיקים אירועים יכולים להקל עליכם להכין אירוע מוצלח – לאנשים אלה יש יכולת ארגונית מוכחת, קשרים לחברות בתחום, אטרקציות מיוחדות, אפשרות להעמיד לרשותכם קייטרינג, אולם, גן אירועים, תקליטנים לאירוע, צלם מקצועי ליצירת בוק בת מצווה, קליפ ועוד. הם גם יכולים להשיג לכם מחירים הרבה יותר טובים מאשר אם תנסו להתקשר לכל ספק בנפרד בכוחות עצמכם. הניסיון והידע של אנשי מקצוע בתחום ההפקה, לא יסולאו בפז כשמדובר בתכנון והפקת אירועים מיוחדים וחשובים.

דוגמאות לאטרקציות

אטרקציות מלהיבות יכולות להיות כל ההבדל בין אירוע בר מצווה נחמד לבין אירוע מיוחד ולא שגרתי.

אטרקציות בתחום הצילום:

קליפ בר או בת מצווה – אם אתם מדמיינים קליפ מדהים שירגש את האורחים, אל תכינו אותו לבד. ברוב המקרים שיטת "עשה זאת בעצמך" בתחום זה יכולה להניב תוצאה שהיא קצת יותר מאכזבת... אך טבעי הוא שבני משפחה שמכינים את הקליפ בעצמם, יתקשו לוותר על תמונות שמנציחות זיכרונות של הנער או הנערה, והתוצאה עלולה להיות סרטון ארוך וקצת מיגע... לעומת זאת, אנשי מקצוע יוכלו להתוות קליפ מדהים ולהפוך את החלום שלכם למציאות מרגשת.

בוק בת מצווה – אלבום תמונות זה לא חייב לכלול רק צילומי פוזות של כלת השמחה. זוהי גם הזדמנות טובה לתת לצלם המקצועי לנסות לחדור לנפשה של הנערה הצעירה ולהציג את האישיות המרנינה והתמימה שלה באמצעות הצילומים המרהיבים.

צילומי מגנטים – זוהי מזכרת נהדרת ומוחשית שכל משתתפי האירוע ייקחו איתם בתום המסיבה. צילומים שמוכיחים שהם אכן נכחו במסיבה ונהנו בה.

אטרקציות אחרות:

מטר של קונפטי – קונפטי שנושר מלמעלה ומכסה את האורחים הרוקדים מעלה את רמת ההתלהבות, השמחה והתרגשות מעלה, מעלה...

דוכני מזון – כיוון שמדובר באירוע שמשתתפים בו ילדים רבים, ולפעמים רק ילדים, דוכן מזון שכולל גלידה טעימה, סוכריות, תירס חם או מפל שוקולד, הוא בדיוק מה שישמח את ליבו של כל ילד שיגיע למסיבה.

שולחנות משחק – כשהמוסיקה מלבה את השמחה על רחבת הריקודים, כמה מהילדים יכולים להשתעשע ליד שולחנות משחק מלהיבים, או במשחקי מחשב שמוצגים על מסך גדול.

זיקוקי דינור – הזיקוקין מתאימים מאוד לאירוע שמתקיים בתוך גן אירועים והם יכולים להפוך את המסיבה המשפחתית ליום עצמאות מרהיב ומרגש.

בלונים בשלל צבעים – סידור של בלונים צבעוניים מכניס לאווירה עליזה את כל מי שנכנס בשערי האירוע. יש משהו בבלונים האלה, שגורם לכך שהם עולים באלף מונים על כל תפאורה אחרת.

קריוקי – אם הילד או הילדה שלכם אוהבים לשיר, זו הזדמנות מצוינת לתת להם ליהנות מקריוקי כיפי עם החברים שלהם. שירה בציבור יוצרת תמיד תחושה של אחווה וידידות.

אז למה אתם מחכים? להפקת אירוע בלתי נשכח צרו קשר!

אהבתם? נשמח אם תפרגנו לנו בלייק ובשיתוף של המאמר כאן למטה!

 

 

בוק מרגש לבת מצווה
בוק מרגש לבת מצווה
צילום בוק בת מצווה
צילום בוק בת מצווה
הפקה וצילום אירועים
הפקה וצילום אירועים