רעיונות לאירועים מצומצמים ובלתי נשכחים

עכשיו, בתקופת הקורונה, אנחנו לא יכולים לחגוג באירועים גדולים של 200 או 300 ואף 400 איש כמו שהיינו חוגגים פעם. המגבלות, שמטרתן לצמצם הדבקה ולמנוע התפרצויות של הנגיף, משתנות במהירות ולרוב מגבילות את מספר האנשים באירועים לכ-20 עד 50 איש. המצב החדש הזה דורש מאיתנו לחשוב באופן מקורי ויצירתי על האירועים שאנחנו עורכים ולא משנה אם זה יום הולדת, חתונה, בר או בת מצווה. 

כיצד לערוך אירוע קטן ומיוחד

יחד עם הקושי שמעוררות המגבלות אפשר גם לראות יתרונות בצורך לערוך אירועים קטנים ומצומצמים. אירועים אלה הם יותר משפחתיים ואינטימיים ולכן יכולים להתאפשר בהם דברים שאולי לא היינו עושים באירוע גדול. באירועים קטנים של 10 ואפילו 20 איש ניתן לשלב הפעלה כלשהי או סדנה. 

אם אתם אנשים שאוהבים לדבר אפשר להביא לאירוע סדנה הדורשת שיחה או פעילות אתגר קבוצתית הדורשת שיתוף פעולה של כל האנשים. אם אתם אנשים שאוהבים יצירה ואומנות אפשר לשלב באירוע סדנת יצירה כלשהי ואפילו פעילות מעולם התיאטרון או הליצנות בה ייקחו חלק משתתפי האירוע. יש מגוון אפשרויות ורעיונו לאירועים מצומצמים של 10 עד 20 איש, כאשר בחירת המקום תשפיע על החוויה וההנאה של המוזמנים, לכן אפשר לבחור מקום בחיק הטבע, להפיק את האירוע בים, בחצר הבית ועוד. 

ליצור יחד זיכרונות

עוד משהו שמאפשרים לנו האירועים הקטנים והמצומצמים הללו הוא ליצור יחד זיכרונות אינטימיים כמשפחה או קבוצת חברים קרובה. סביר להניח שבאירועים כאלה נפגוש את האנשים שהכי קרובים והכי חשובים לנו, מה שיהפוך את המפגש למשמעותי וקרוב. אפשר להפיק לצורך האירוע קליפ יום הולדת או מצגת עבור בעל או בעלת השמחה. קליפים ליום הולדת הם גם מתנה וגם רגע בתוך האירוע סביבו כולם מתכנסים יחד על מנת לצפות. בעזרת חברת הפקות מקצועית תוכלו ליצור ליקיריכם קליפ יום הולדת מקורי ומושקע, אפילו הומוריסטי, כזה שייזכר לעוד שנים רבות.

לצאת אל הטבע

אם כבר עורכים אירוע קטן ומצומצם, שגם אינו דורש התארגנות גדולה ומיוחדת כמו אירוע גדול, אז למה לא לשנות את מיקום האירוע ולצאת אל הטבע? עוד רעיון מקורי לאירוע מצומצם הוא להפוך את האירוע למפגש בטבע ואפילו לטיול משותף. תוכלו לטייל יחד עם יקיריכם באזור בטבע שאתם אוהבים או במקום שיש לו משמעות עבורכם. אפשר גם להחליט על מיקום מסוים, למשל ליד מקור מים מרענן, ושם לערוך את האירוע. 

אם אתם דואגים מנוחות ורוצים לאפשר לאורחים שלכם בכל זאת ליהנות מישיבה נוחה או מצל של שמשיה, או רוצים בכל זאת לאכול אוכל טוב וטעים, בוודאי תשמחו לדעת שיש היום חברות קייטרינג שמפיקות גם אירועים מפנקים בטבע ויכולות לספק לכם כל מה שתזדקקו לו.