טיפים לעריכת מסיבת בת מצווה מקורית

כל הילדות מחכות בקוצר רוח למסיבת הבת מצווה שלהן, אך בתקופת הקורונה הן נאלצות להסתפק באירועים משפחתיים אינטימיים בצל המגבלות עליהן החליטו במשרד הבריאות. למרות משבר הקורונה החיים ממשיכים וכדאי להפיק מסיבת בת מצווה מקורית ומרגשת, גם אם רק 10 אנשים יכולים להשתתף בה במקום סגור ועד 20 איש בשטח פתוח. 

אם אתם מחפשים טיפים ורעיונות להפקת מסיבת בת מצווה מקורית ומושקעת בצל משבר הקורונה – הגעתם למקום הנכון! צוות חברת פלאשבק הפקות הכין עבורכם טיפים מקצועיים להפקת אירוע בת מצווה מקורי וייחודי, גם אם לא מדובר באירוע גרנדיוזי ומרובה משתתפים עם לימוזינה ואטרקציות רבות.


מיקום מנצח


בתקופת הקורונה ובצל הנחיות משרד הבריאות ניתן להפיק אירוע משפחתי במקום סגור או בשטח פתוח, כאשר לאירוע בחלל סגור ניתן להזמין עד 10 אנשים ובשטח הפתוח יכולים להשתתף עד 20 אנשים. בגלל המגבלות אפשר לבחור מיקומים אטרקטיביים וייחודיים בהם לא נהוג לקיים אירועים, למשל השכרת יאכטה מפוארת ושיט מול חופי המדינה בהשתתפות המשפחה הקרובה או בהשתתפות החברים והחברות הטובים ביותר של הילדה. 

כמו כן, אפשר לשכור וילה יוקרתית עם חצר גדולה ומטופחת, עדיף לחפש וילה עם בריכת שחייה יוקרתית ואז ניתן ליהנות ממסיבת בריכה סוערת ושמחה, ברביקיו ומסיבת ריקודים מהנה. כדי להקטין עלויות ניתן להפיק את האירוע בסלון הבית או בחצר הצמודה, כדאי לנצל את מזג האוויר הנעים ולהפיק את האירוע בחוץ ואז יכולים להשתתף באירוע 20 אנשים. את הבית או החצר כדאי לעצב ולקשט עם בלונים, שלטים, לפידים ואביזרים נוספים. 


חוויה קולינרית 


למרות שמסיבת הבת מצווה קטנה ומשתתפים בה עד 20 אנשים (בשטח פתוח) לא צריך להסתפק בפיתות עם חומוס, חמוצים וחטיפים. כדאי להשקיע בחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת לילדה ולכל המשתתפים, ניתן להזמין שף פרטי להכנת ארוחת טעימה או לבחור חברת קייטרינג המתמחה באירועי בוטיק קטנים ויוקרתיים.


אטרקציות למסיבת בת מצווה

 
יש מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לאירועי בת מצווה, אך בגלל שהשנה מדובר באירוע קטן ואינטימי ניתן להסתפק באטרקציה מקורית אחת כמו עמדת צילום עם אביזרים משעשעים ומצחיקים, קיר גרפיטי המבטיחה מזכרת מרגשת לילדה, עמדת ציורי פנים וגוף, דוכני מזון המתאימים לסגנון האירוע וכדומה.

כמו כן ניתן ליצוק תוכן מקורי וייחודי באירוע, למשל סדנת סטיילינג לילדה ולכל המשתתפים, סדנת בישול בהנחיית שף פרטי מקצועי, סדנת צילום ליוטיוברים ולאינסטגרם וכו'. 

 

לא לשכוח מזכרת למשתתפים 


באירועי בת מצווה ובכל האירועים המשפחתיים הגדולים מקובל להעניק מזכרת מרגשת ומלהיבה לכל המוזמנים. גם במסיבת בת מצווה אינטימית כדאי להשקיע במזכרת מקורית, לא חייבים לבחור רק במגנטים מאחר וניתן לבחור מזכרות מקוריות כמו מארז שי יוקרתי עם דברי מתיקה או מוצרי איפור לילדות, כוס מעוצבת עם תמונה של הילדה ותאריך האירוע, אוזניות ממותגות ועוד.

בנוסף, כדאי להפיק מצגת בת מצווה על ידי חברת הפקות מקצועית, את המצגת מקרינים על מסך גדול במהלך האירוע ואפשר לשדר את המצגת גם בזום. המצגת היא מתנה מקורית ומרגשת לילדה, אפשר לשלב בה ברכות מקרובי משפחה ומחברים, אנימציות מדליקות, קטעי וידאו מתקופות שונות בחיי הילדה ועוד.