טכניקות צילום לבוק בת מצווה

בוק בת מצווה נחשב למתנה מרגשת ומיוחדת לבנות החוגגות 12 שנים. בשנים האחרונות הפך בוק בת מצווה לחלק בלתי נפרד משלב ההכנות לאירוע המשפחתי החגיגי והמרגש, והנערות הצעירות ממתינות בקוצר רוח ליום הצילומים ולאלבום התמונות המושקע המזכיר בוק של דוגמניות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם.


בגלל הביקוש הרב בתעשייה לצילומי בוק בת מצווה, צלמים מתחילים או מנוסים לומדים קורס מקצועי כדי לרכוש את הטכניקות והמיומנות הנדרשת לצילומי בוק מקצועיים. גם חובבי צילום המעוניינים לקחת את ההובי שלהם צעד קדימה ולהתמקצע בעולם הצילום יכולים לבחור קורס צילום מקצועי הכולל טכניקת וכלים לצילומי סטודיו ובוק.


סגנונות צילום לבוק בת מצווה


צילום בוק בת מצווה מושלם ומקורי מתחיל בשיחת הכרות בהשתתפות כלת השמחה, הפגישה חשובה כדי לתאם ציפיות ולאפיין את הנערה. לאחר הפגישה צוות חברת ההפקות והצלמים בוחרים לוקיישן מתאים לסגנון הצילום שנבחר, ובהתאם ללוקיישן מחליטים האם לעשות את צילומי הבוק לילדה בשעות הבוקר או בערב.


יש מגוון סגנונות צילום לבוק בת מצווה, הסגנונות הפופולריים והטרנדיים ביותר הם פיות ופנטזיה, בת הים בחוף הים הפתוח כאשר הצילומים מתקיימים לרוב לקראת השקיעה, צילומי בוק לילדת טבע, בוק בת מצווה אורבני, בוק בחיק הטבע עם נוף מרהיב ועוד.


אילו טכניקות מתאימות לצילומי בוק בת מצווה?


צלם מקצועי מתמחה בצילומי בוק בסטודיו, בטבע, בחוף הים ובלוקיישנים אורבניים שונים. לאחר שבוחרים את סגנון הבוק המועדף על ידי הנערה והוריה הצלם משלב טכניקות צילום מתקדמות כדי להשיג את האפקט הרצוי ולהבליט את יופייה הטבעי של הנערה. יש טכניקות שונות המתאימות לצילומי בוק מקצועיים של בנות המצווה, למשל טכניקת ההשתקפות בה נעזרים במשטח חלק או משטח רטוב ומצלמים את הילדה מזווית אפס.


כמו כן, אפשר לצלם בטכניקת צילומי נוף המבוססת על מצב פנורמי וקומפוזיציית מסגור, כאשר הילדה ניצבת במרכז התמונה וכך מבינים את המימדים של הפריטים השונים בנוף, אפשר לבחור גם בטכניקת הצלליות כאשר הרקע מואר ואובייקט הצילום נמצא במקום יחסית מוצל וכך משיגים צילום אמנותי ומרשים במיוחד, הטכניקה מתאימה בעיקר לצילומי חוץ בזמן שקיעה.
לצילום בוק בת מצווה אורבני כדאי לבחור בטכניקת לכידת צבעים ותבניות חוזרות, זו טכניקה ידועה ומרשימה לצילומי רחוב תוך לכידת צבעים דומים ללבוש של הנערה ולכידה בפריים של תבניות חוזרות ודומות כדי להשיג אפקט ויזואלי מרשים המבליט את הנערה. 


טכניקה פופולרית נוספת לצילומי בוק לבנות החוגגות בת מצווה היא טכניקת היטל צל, בצילום זה מתמקדים בצל של הילדה ובצל של פריטים נוספים, והצל הופך לחלק בלתי נפרד מהסיפור שהצילום משקף. 


כלים נדרשים לצורך בוק בת מצווה מקצועי


כדי להתמקצע בצילומי בוק בת מצווה מומלץ לבחור קורס צילום מקצועי בבית ספר מוביל ומוכר לצילום. בקורס צילום מקצועי המתאים לבעלי רקע ושליטה טכנית טובה במצלמה רוכשים ידע מעמיק בנושאים כמו תאורה, צילום עם פלאש, צילום אירועים, צילום ועריכת וידאו, צילום בסטודיו או בחוץ, צילומי פורטרט, עיבוד תמונה בלייטרום ועוד. 


כדי להציע לקהל הלקוחות צילומי בוק בת מצווה יש להשקיע בסטודיו מאובזר, בציוד צילום מקצועי, בתאורה מלאכותית, באביזרים, וכמובן שיש להתמחות בצילומים בשטח הפתוח, בטבע, בעיר וכדומה. 


לפרטים נוספים על קורס צילום מקצועי לחץ כאן!