יום הולדת מיוחד בסגר – מאתגר אך אפשרי

האם בן או בת הזוג שלכם עומדים לחגוג בקרוב יום הולדת 50 עגול? מחפשים רעיונות מקוריים ומדליקים לחגיגת יום הולדת בסגר ובצל משבר הקורונה? איך כדאי להפיק מסיבת יום הולדת בצל הנחיות משרד הבריאות והריחוק החברתי? הכנו למענכם טיפים שיסייעו לכם להפיק מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת גם בסגר וגם בתקופת הקורונה הממושכת עם כל המגבלות שעלינו לקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.


החיים ממשיכים ואפשר לחגוג יום הולדת גם בבית או בחצר


תקופות הקורונה משפיעה על כל תחומי החיים, עלינו להקפיד על היגיינה, מסכות וריחוק חברתי, ובתקופת הסגר עלינו להישאר בבית ולשמור על ההנחיות כדי למנוע את התפשטות הנגיף. יחד עם זאת, החיים שלנו ממשיכים ועלינו לחשב מסלול מחדש בתחומים רבים ושנים, ביניהם גם מסיבות יום הולדת. 


כאשר מתכננים יום הולדת להורים, לבני הזוג או לאחד הילדים יש לבדוק מהן ההנחיות העדכניות ביותר של משרד הבריאות כדי לתכנן אירוע ברוח התקופה והמגבלות. חשוב לזכור כי אם מפיקים מסיבת יום הולדת מרובת משתתפים יש סיכוי גדול שהמשטרה תבקר בביתכם או בחצר הבית ותקבלו קנס גבוה בסך 5,000 ₪, ולרוב עליכם להתייצב גם לחקירה. 


לכן, כדאי לחפש רעיונות מקוריים כיצד לתכנן ולערוך מסיבת יום הולדת בתקופת הקורונה, אם יש לכם חצר גדולה ומטופחת קל יותר לתכנן מסיבה בהשתפות של עד 20 אנשים, מאחר ובבית מותר לערוך אירוע משפחתי עד 10 אנשים, ואין לקחת סיכונים מיותרים. 


את האירוע תוכלו לשדר באמצעות אפליקציות מתקדמות כמו זום, לכן אם ההנחיות אינן מאפשרות לכם להזמין את כמות האנשים שרציתם, תוכלו להזמין את האנשים להשתתף באירוע המרגש מרחוק, הם גם יכולים לשלוח ברכות מוקלטות ואתם יכולים להקרין את הקליפים שלהם במהלך האירוע. 


מסיבת יום הולדת חגיגית עם חיבוק וירטואלי 


גם בתקופת הסגר ובצל המגבלות הקיימות בתקופת הקורונה אפשר וצריך לחגוג אירועים משפחתיים. אין לוותר על מסיבת יום הולדת ואפשר להיות יצירתיים ולהפיק אירוע מקורי ומיוחד ולהפתיע את חתן או כלת השמחה. כך לדוגמה, אפשר להפיק מראש סרט ליום הולדת 50 או לכל גיל אחר, באמצעות סטודיו מתקדם המתמחה בהפקת קליפים ומצגות לאירועים. את הקליפ תוכלו לשדר באמצעות האינטרנט, לשתף אותו בזום כדי לאפשר לכל החוגגים לצפות בסרטון המרגש והמקורי, וכמובן שתוכלו לצפות בו בבית באמצעות מסך הטלוויזיה, מקרן וכדומה. 


אגב, במקום קליפ ליום הולדת אפשר להפיק גם מצגת מושקעת עם תסריט מעניין, הנפשות מקוריות, מוזיקת רקע, ברכות של המשפחה והחברים הקרובים ועוד. 


כדאי גם להפיק ברכות מעוצבות ולשלוח אותן באמצעות שליח, את מקום האירוע כדאי לקשט עם בלונים, שלטים ופרחים, אפשר להזמין קייטרינג או להכין מטעמים ביתיים, ויש גם אטרקציות מדליקות שמתאימות לאירועים משפחתיים קטנים, בהתאם לגיל החוגג ולמאפייני האירוע ומיקומו. 


מאחר וישראלים אוהבים לחבק, ביום ההולדת הקרוב תיאלצו להסתפק בחיבוק וירטואלי, אך עדיין מובטחת לכם מסיבת יום הולדת מרגשת ומלאת שמחה, כמובן בצל ההנחיות המחייבות. יש עוד רעיונות להפקת יום הולדת בתקופת הקורונה, וכדאי לשמור על ראש פתוח ולחפש דרכים המאפשרות לכם להפתיע את חתן או כלת השמחה וליהנות ממסיבה שמחה ובלתי נשכחת.