מחפשים מתנה לבת מצווה ולא יודעים מה לקנות? הפתיעו בבוק מיוחד לבת מצווה!

גיל 12 אצל בנות הוא גיל מיוחד במינו: לא רק בגלל הגוף והנפש שמתבגרים, אלא גם ואפילו בעיקר בגלל החגיגה שאין ילדה בגיל הזה, שלא מצפה לה – חגיגת בת המצווה. אצל רוב הבנות התאריך יוצא במהלך השנה האחרונה של בית הספר היסודי, כך שליום ההולדת יש משמעות מיוחדת במינה והוא הופך לסמל של ממש, המייצג את המעבר מהילדות לבגרות.

יש לכם ילדה מתבגרת בבית? אתם בטח מרגישים כבר את בת המצווה שלה הולכת ומתקרבת ורוב הסיכויים שגם היא מדברת על יום ההולדת החשוב הזה, כבר זמן רב, על אחת כמה וכמה אם החברות שלה מהכיתה כבר הספיקו לציין את גיל 12 לפניה.

אם בעבר היה מקובל לחגוג ימי הולדת לילדות שמגיעות לגיל בת מצווה בצורה אינטימית ופשוטה למדי, לכל היותר במסיבה קטנה עם המשפחה ובני הדודים, הרי שהיום מדובר בעניין אחר לגמרי שיש לו חשיבות עליונה, הן מבחינה חברתית ועוד יותר מבחינת הילדה החוגגת עצמה.

המלצות למתנה לבת מצווה

בימינו בת מצווה הוא אירוע שצריך לציין אותו בצורה משמעותית, שבנות מתכוננות אליו זמן רב, מתכננות אותו, חושבות על המתנות שיבקשו, בקיצור... עסק לא קטן שנושא הוצאות לא מעטות להורים.

ילדות רבות אפילו מכינות "רשימת משאלות" של ממש, חוסכות כסף מדמי הכיס שלהן וממתינות לתאריך יום ההולדת ה-12 שלהן, כדי להעז ולבקש מתנה יוצאת דופן, כזאת שבימי הולדת "רגילים" לא היו מעניקים לה.

בין המתנות שמקובל לקנות לילדה לבת מצווה אפשר למצוא כמובן טיול לחו"ל עם כל בני המשפחה, לרוב למקומות שמתאימים לילדים צעירים כמו דיסנילנד ופארקי שעשועים שונים ברחבי אירופה. ישנן מי שחולמות על אירוע מושקע, שיוכלו להזמין אליו את כל החברים והחברות מהכיתה ולקבל ולערוך צילומי בת מצווה או קליפ לבת מצווה, או ביקור בספא עם חברות ועוד.

אנחנו נמליץ על שתי מתנות שיישארו עם הנסיכה שלכם גם הרבה אחרי הבת מצווה - בוק לבת מצווה והזמנות לאירוע שהיא תעצב בעצמה!

עיצוב ההזמנות לבת מצווה: ערבו את הילדה בהכנות

בחרתם לערוך לביתכם שהגיעה לגיל מצוות אירוע מושקע באולם או בגן אירועים? זכרו כי גם מסיבה מצומצמת יחסית, שיוזמנו אליה כמה עשרות משתתפים, היא למעשה הפקה שחובה להקפיד על כל פרט ופרט מתוכה, כדי שהאירוע יהיה מוצלח ושמח.

כמובן שכחלק מההכנות לאירוע עצמו יש צורך בעיצוב הזמנות. במקום לבחור בשיטות הרגילות להכנת ההזמנות ובהדפסים שכולם כבר מכירים, בחרו בהזמנות בעיצוב האישי שהילדה תוכל להכין לבד (תחת פיקוחכם כמובן) ובכך תוכלו להעניק לה את ההזדמנות להראות את הכישורים שלה, לתרום לחגיגה שעומדת להיערך לכבודה ולתת לה לקחת חלק בהפקת האירוע.

היא תוכל לבחור איזה עיצוב שעולה על רוחה ולהתאים אותו לסגנון שלה - אם תרצה להוסיף תמונות, ציורים, מדבקות וכל מה שרק תרצה. לאחר שהדפסתם את ההזמנות לבת מצווה, קנו מסגרת יפה לתמונה והכניסו בפנים את ההזמנה שהכנתם. התוצאה שתתקבל היא מזכרת שתישאר לעוד שנים ארוכות ובעיקר – ילדה מאושרת וגאה בעצמה, שקיבלה תוספת חשובה לביטחון העצמי שלה.

מתנה לבת מצווה: המתנה המקורית שנשארת כמזכרת לכל החיים

אין ספק שזה כיף לקבל פריטים צבעוניים ומנצנצים ליום ההולדת, אם אלו בגדים, תכשיטים, צעצועים ואת כל מה שילדות בתחילת ההתבגרות שלהן בדרך כלל נהנות ממנו כל כך. כל המתנות הללו אמנם שוות ומעניקות תחושה נהדרת כשמקבלים אותן, אבל יש מתנה אחת שיכולה להישאר עם הבת שלך שנים רבות ולהוות מזכרת אישית ומרגשת לה ולכל המשפחה.

מדובר באותו בוק בת מצווה מקצועי, אלבום תמונות אישי ומושקע שניתן להעניק לילדה, הנערה המתבגרת כמתנה לבת מצווה, והיא נחשבת מתנה שווה ונחשקת ביותר, אם לא זו שרוב הילדות מעוניינות בעיקר בה.

בוק בת מצווה: איך זה עובד ומה כולל התהליך?

במהלך צילומי הבוק הילדה נהנית מיום צילומים ארוך וגדוש אירועים והתרגשויות, במהלכו מאפרים אותה ומלבישים אותה ובעיקר נותנים לה את התחושה שהיא במרכז, כדמות החשובה ביותר שאליה מופנות המצלמות ותשומת הלב כולה.

במהלך יום הצילום, היא עוברת סשן צילומים עם צלם מקצועי, במסגרתו היא מתועדת בשלל לוקים שונים, בסביבות שונות ועם תפאורה מתחלפת, המאפשרת לה לבוא לידי ביטוי כשהיא במיטבה, רוקדת, קופצת, שמחה וכמובן נראית נפלא. גם בגיל הזה הילדות אוהבות להרגיש קצת כמו נשים בוגרות ולכן הצילומים הללו, שדומים מאוד לצילומי דוגמנות אמיתיים, מעצימים את הילדה החוגגת ונותנים לה הרגשה בוגרת ועצמאית.

בסופו של יום הילדה נהנית לא רק מהחוויה בה היא נמצאת במרכז הבמה ובאור הזרקורים, אלא גם מהפעילות עצמה, מתחלופת הבגדים והאיפור. אבל מעבר לכל זה, בת המצווה שלכם נשארת עם מזכרת מרגשת, אלבום תמונות אותו תוכל להציג בגאווה ולהראות לכל חברותיה, לבני משפחה וגם להיזכר בו כעבור כמה שנים בשמחה, כדי לחזור אל הרגעים המאושרים הללו של גיל 12 הנהדר.

כמובן, שלאחר צילום הבוק ניתן לבחור את התמונות המוצלחות ביותר ולשלב אותן בהזמנה לבת מצווה שהכנתם, על מנת לשתף גם באופן הזה את החוויה הכיפית שהילדה הייתה חלק ממנה, במסגרת החגיגות של בת המצווה שלה.

אין ספק שאנו חיים בתקופה בה הורים יכולים להעניק לילדיהם הרבה יותר ממה שהם קיבלו כילדים. אנו עדים בשנים האחרונות לפריחה בתחום הפקות האירועים, כאשר נישת אירועי בת המצווה תפסה תאוצה והפכה לנחלת הכלל.

אם עד לא מזמן כמעט רק הבנים נהנו מאירוע גדול ומרשים, הרי שהיום אירועי בת מצווה נחשבים מפוארים לא פחות עם אין סוף אפשרויות עיצוב ואטרקציות חדשות שנכנסות לשוק ומאפשרות למשפחה לחגוג את טקס בת המצווה בצורה מרשימה, כזאת שהופכת את הילדה עצמה למאושרת ביותר.

לסיכום

לסיכום, בעידן של היום טקס בת המצווה נחגג בצורה מפוארת לא פחות מאירוע בר מצווה לבנים! נהוג כיום לפנק את החוגגות הצעירות במתנות מקוריות ברמה גבוהה, כאשר האפשרות להפיק בוק מקצועי ולהישאר עם אלבום תמונות מודפס לבת מצווה מושקע ואיכותי, הוא רעיון מקורי ומרענן, שמעניק חוויה חד פעמית וייחודית, אינו עולה כל כך הרבה ויכול להיות פתרון מצוין עבור הבת שלכם, אשר מגיעה לגיל המצוות ומעוניינת במתנה שתישאר עימה למשך שנים ארוכות.