מתנה ליום הולדת 60

מזל טוב! יקיריכם הגיעו לגיל 60! אין ספק שמדובר ביום הולדת מרגש, החלפת קידומת, ועם זאת יש שלא יתלהבו, בטענה שמדובר בגיל מבוגר. זה הזמן לשמח את יקיריכם ולהוכיח להם שזה גיל שאפשר להגשים בו כל כך הרבה. מחפשים מתנה ליום הולדת 60 שהיא גם מקורית וגם משדרת מחשבה? תנו לנו להציע לכם רעיונות למתנה ליום הולדת 60.

יום הולדת 60 - לא סתם גיל

יום הולדת 60 הינו מאורע, נקודת ציון של ממש, תחילתו של עשור שביעי. זהו עשור שבו רבים יוצאים לפנסיה, וזה בדיוק הזמן להגשים חלומות שנרקמו במשך שנים וטרם הוגשמו. זהו עשור שרבים עוזרים בגידול נכדים. זה עשור של אנרגיות צעירות דיין כדי לטייל, לטוס, לעשות כושר ולפתח תחביבים חדשים. זה בדיוק הזמן להוכיח ליקירים שלכם, שהם צעירים, אנרגטיים, ולהעניק להם מתנה שתסמל זאת, שתפתח להם עשור חדש בדרך אחרת, ובאופן שיישאר איתם לאורך זמן.

חגיגת יום הולדת 60

אם השתכנעתם שיום הולדת 60 הוא נקודת ציון ייחודית, סביר שתרצו לחגוג אותו בדרך מיוחדת ומקורית, ולהעניק ליקיריכם חגיגה בלתי נשכחת. הנה כמה רעיונות לציון המאורע באופן מקורי:
חגיגה משפחתית קלאסית - מדובר בחגיגה הקלאסית הכוללת הזמנה של חברים ומשפחה לחלל סגור במסעדה או בבית קפה. קלאסי וכיף תמיד.

מסיבת בריכה - אם כבר לציין חיים תוססים, אז אפשר לסגור וילה עם בריכה וזה כבר משדרג את האירוע. ניתן כמובן להזמין גם פינה פרטית במלון או בריכה ציבורית, אולם אין ספק שמרחב פרטי משלכם עם בריכה משדרג את האירוע ויעשה שמח. נוספים לכך כמובן ריקודים ואוכל טוב.

מסיבת ריקודים וקריוקי - כדי לשדרג את המסיבה בכל גיל, כדאי לשלב ריקודים שירים וקריוקי. בין אם בהופעה פרטית או הזמנת אולם אירועים במתחם קריוקי עצמו.

טיול וארוחה - לאוהבי הטבע והתרבות, וחגיגות במהלך היום מאשר בלילה, ניתן לשלב סיור עירוני (כמו סיור בשוק, סיור גרפיטי, סיור תרבות) או טיול טבע ממש (שיכול לכלול הליכה או ג'יפים לדוגמא), ולאחר מכן לקנח בצימר מפנק עם המשפחה, או במסעדה עם מתחם פרטי של ארוחה.

קליפים מיוחדים כמתנה ליום הולדת 60

אם במסיבה שמחה ומטריפה עסקינן, כזו שתשלב בריכה, שירים, קריוקי ואוכל טוב, הנה ההצעה הכי מטריפה שלנו, שהיא ממש בגדר חובה בכל אירוע. הפקת קליפ מיוחד עבור חתן או כלת יום הולדת 60! קליפ הוא המתנה ליום הולדת 60 שהיא הכי אולטימטיבית ומקורית שיש. היום כמעט כל אירוע מכיל הפקה של קליפ. הקליפ יכול לשים את הזרקור על חוגגי היום הולדת או לחלופין, קליפ עם ברכות מהחברים והמשפחה. המגוון היום הינו גדול ומאפשר, ותוכלו להפיק את הקליפ המתאים ביותר לאירוע ולתקציב שלכם.

מצגת ליום הולדת 60

רעיון נוסף ומיוחד שנציע כמתנה ליום הולדת 60, הינה מצגת אישית וייחודית שנכין עבור יקיריכם. אצלנו בפלאשבק הפקות, תוכלו למצוא מגוון של מצגות שתוכלו להכין ליום ההולדת, שיוצגו גם באירוע עצמו וגם ישמרו אצל יקיריכם כמתנה לטווח ארוך. 

אם בימים עברו אלבום התמונות היה המזכרת מהאירוע, הרי שכיום מצגת יום הולדת היא כמעט בגדר חובה, והיא אטרקטיבית יותר, משמחת, מלאה באפקטים ובשמחת חיים. בקיצור, השתדרגנו. 

המצגת כוללת בעיקר תמונות אולם היא יכולה לשלב קטעים נוספים, כמו קטעי קריאה וטקסטים או כיתובים שונים ואפקטים שונים וממוחשבים. ניתן גם להוסיף מוזיקה שתתאים לרוח האירוע ולבעל השמחה שעבורו המצגת מיועדת. אין ספק שזו אחת המתנות השוות, האישיות, המרגשות, שיעסיקו לא רק את מקבל המתנה אלא גם את אורחי המסיבה. המצגת נוחה לתפעול ומתאימה בעיקר לאלה שירצו לדבר, לספר ולברך תוך כדי הקרנת המצגת עצמה.