​השכרת ציוד לבר מצווה להבטחת מסיבה מלהיבה ומושלמת

איך לבחור את החברה שתספק את הציוד לחגיגת בר המצווה?

אחת השאלות החשובות שעומדות בפני הורים שמתכננים אירוע בר מצווה לילד שלהם, היא איך לבחור את החברה המושלמת שתספק את הציוד הנדרש לבידור האורחים במהלך מסיבת בר המצווה, ובמחיר שיוכלו לעמוד בו?

חשוב להבין שבחירות גרועות עלולות בסופו של דבר לקלקל את החגיגה עליה חלמתם ואולי גם לעלות לכם יותר כסף ממה שתכננתם.

מהו השיקול הכי חשוב?

בראש ובראשונה, זכרו שלא מדובר רק בתאורה או בבידורית, וגם לא רק בקישוט אולם המסיבה – בעצם מדובר כאן בחוויה שאתם רוצים לעבור יחד עם האורחים שלכם. לכן, כדי שזה יקרה, המטרה שלכם היא למצוא חברה שתצליח ליצור את החוויה הטובה ביותר האפשרית ושהמסיבה שלכם תשאיר לכולם מזכרת נעימה לחיים.

בחירת החברה שממנה תשכרו את הציוד לבר המצווה חשובה מאוד, אבל גם האדם או הצוות שאמור להפעיל את הציוד, חשובים (למשל, את התאורה או את המוסיקה). המטרה שלכם היא לשכור חברה שתבטיח שכול הטכנולוגיה ששכרתם תפעל כראוי מתחילת האירוע ועד לסופו.

אילו שאלות כדאי לשאול את חברת ההשכרה?

כדי להבטיח שאתם בוחרים בחברה הנכונה, הנה כמה שאלות שכדאי לכם לשאול את נציג החברה שעוסקת בתחום השכרת תאורה, הגברה וכל ציוד אחר שמיועד לאירועי בר מצווה:

  • לפני שאתם בכלל שואלים שאלה כלשהי, תנו לנציג החברה קודם כל להציג את עצמו ואת החברה שהוא מייצג. זכרו, מדובר הרבה פעמים באנשי מכירות מיומנים שביכולתם לענות על כל שאלה שיש לכם.
  • ראיינו את נציג החברה שממנה תשכרו ציוד לבר מצווה שלכם כדי להבין אם החברה אכן יכולה לספק את הרצונות שלכם.
  • בקשו לצפות בסרטון של החברה שמציג את היכולות שלה. כל חברה ראויה מצוידת בדוגמאות ובצילומי וידאו של אירועים שבהם סיפקו את הציוד. בדרך כלל הסרטון יכול ללמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לראות ולדעת, והוא מהווה אינדיקציה לכך שהתאורה אכן מקצועית ושההגברה ברמה איכותית.
  • וודאו של-DJ יהיה ציוד גיבוי, כדי להבטיח את עצמכם במקרה של תקלה טכנית כלשהי.
  • וודאו, לא רק שהחברה אכן מחזיקה את כל הציוד שאתם זקוקים לו באירוע שלכם, אלא שציוד זה נמצא במצב טוב ותקין ולא יתקלקל פתאום באמצע המסיבה.
  • בקשו לראות המלצות של לקוחות של החברה, והכי טוב אם יש לכם חברים שיכולים להמליץ על חברת ההשכרה.

למה אפשר לצפות כששוכרים ציוד מחברת השכרה?

כשאתם שוכרים ציוד לבר מצווה מחברה מקצועית ואמינה, אתם יכולים לצפות למעורבות מוחלטת באירוע שלכם, מתחילתו ועד סופו. לחברה שכזו חשוב לענות על כל הציפיות של הלקוחות, כך שהווידיאו קליפ, לדוגמה, שהכנתם בהתרגשות ובהשקעה רבה כדי להציג בפני קהל האורחים שהזמנתם להשתתף בשמחתכם, יוקרן ללא תקלות – לא בתמונה ולא בסאונד.

חברות רציניות משקיעות שעות רבות בחקר הפריטים החדשים והמרתקים שיצאו זה עתה לשוק וברכישת פריטים חדשים שכאלה. למשל, יש היום אפשרות להפיק תמונות בתלת ממד וליצור אומנות אינטראקטיבית על הקיר עם תמונות צפות, קרני לייזר שיוצרים תמונות על הקיר בזמן המסיבה או פיצוץ של שלל צבעים וצורות – למה שלא תוכלו להזמין אותם לבר מצווה שלכם?