רעיונות למזכרות ומתנות לאורחי בת/בר המצווה

משפחות רבות משקיעות זמן רב ומשאבים כבירים, על מנת לערוך אירוע בת/בר מצווה מושקע במיוחד, שאותו האורחים יזכרו לאורך זמן רב. תכנון והפקת האירוע מתחילים כמה חודשים מראש, זאת בכדי לבחור אולם אירועים יוקרתי, המתאים לאירועי בת/בר מצווה, לבחור קייטרינג מיוחד, המגיש מנות מעולות, המתאימות לילדים ולמבוגרים, וכמובן יש להזמין תקליטן וצלם, לבחור קליפ ממגוון רחב של קליפים לבת מצווה, לבחור תמונות לבוק בת מצווה, לחשוב על קונספט מיוחד ותפאורה לאירוע, ולהזמין אטרקציות ומתנות לאורחים. ישנו מגוון רחב של רעיונות למזכרות ומתנות לאורחי האירוע וכל הנערים והנערות, שחוגגים בת/בר מצווה מעוניינים להעניק למוזמנים מתנה ייחודית, מרגשת, מפתיעה ובעיקר מקורית.

מזכרות ומתנות מיוחדות לאורחים

אורחים באירועי בת/בר מצווה תמיד שמחים לקבל מזכרת או מתנה קטנה וייחודית ויש מגוון עצום של רעיונות ומוצרים מתאימים. ניתן לרכוש מתנות מעוצבות עם הקדשה אישית, כמו למשל כיפת סאטן לבנה המתאימה כמתנה לבר מצווה, מזרק מתוקים עם סוכריות צבעוניות ומדבקה עם כיתוב אישי, מארזי מתוקים עם הקדשה אישית מהילד, מחזיקי מפתחות בשלל עיצובים עם אפשרות להדפסה או חריטה, מניפות מעוצבות עם הדפסה של שם הילד או הקדשה ממנו ועוד.

עם זאת, כאשר מעוניינים להפתיע את האורחים עם מתנה מקורית שרבים לא מכירים כדאי להזמין קריקטורות לאירועים. אמן קריקטורות יהפוך את האירוע לייחודי, מרתק ובלתי נשכח וכל הילדים והאורחים יוכלו לחזור לביתם עם קריקטורה מלהיבה ומיוחדת במינה. את הקריקטורה מצייר האמן על בריסטולים, באמצעות פחם ועט מכחול גרפית, כאשר לוקח לו כארבע דקות בלבד לסיים את הרישום, המבליט תכונות מיוחדות ומאפיינים בולטים של הדמות.

בנוסף, כדאי לדעת כי אמן קריקטורות מציע אטרקציות נוספות לאירועים כמו גרפיטי או קריקטורות על חולצות, וכך כל אורח באירוע מקבל חולצה מיוחדת ושונה, כיוון שלא ניתן לשכפל את הקריקטורות וכיתובי הגרפיטי. כמו כן, האמן מציע אטרקציית קיר גרפיטי, אשר מושכת את תשומת לב הילדים והאורחים, וגם הם מוזמנים לקחת חלק בפעילות.

תשמישי קדושה

אירוע בת/בר מצווה נחשב לאירוע מרגש במיוחד עבור הילדים, שעוברים מתקופת הילדות והופכים לבני נוער בוגרים, כאשר לפי המסורת היהודית הם נוטלים על עצמם עול המצוות בגיל זה. לכן, אם אתם מחפשים רעיונות ומתנות מיוחדות לאורחי האירוע, כדאי לדעת כי ניתן לרכוש תשמישי קדושה שונים עם כיתוב והקדשה אישית, כגון ספר תפילין הארוז בשקית ססגונית או בקופסה מיוחדת, כיפות לבנות עם רקמה עדינה או הדפסה באותיות זהב וכו'.

מגנטים לאירועים

כיום, כמעט בכל אירוע נהוג לחלק לאורחים מגנטים מודפסים באיכות גבוהה. צלם מקצועי מתעד את המשתתפים וניתן לביים תמונות מצחיקות עם אביזרים שונים או להצטלם יחד עם חתן בר המצווה או כלת בת המצווה, ולקחת הביתה מזכרת מרגשת מהאירוע אותה ניתן לתלות על המקרר. אגב, ניתן להזמין תא צילום מגנטים עם ציוד, המתאים גם ליצירת סרטונים והעלאתם למדיה החברתית.

לקריאה בנושא רעיונות לשדרוג אירוע בת המצווה כנסו לכאן 

מתנות לאורחי בת/בר המצווה
מתנות לאורחי בת/בר המצווה