הזמנה לבר או בת מצווה עם תמונה

כולנו רוצים שההזמנה לבר או בת המצווה עם תמונה של הילדים שלהם תהיה המיוחדת מכולן, כזו שתמשוך את תשומת הלב, תחמיא, תהיה עדכנית ותדבר את השפה של הדור החדש. היום באמצעות תוכנות גרפיקה מתקדמות ניתן ליצור הזמנות ייחודיות גם להדפסה וגם דיגיטליות, וניתן לעשות חלק וחלק, על פי הצורך.

כיצד יוצרים הזמנה לבר או בת מצווה עם תמונה?

כיום ישנן אפשרויות של הזמנה דיגיטלית רבות להצמדת תמונה על גבי הזמנות אותן ניתן להדפיס או לשלוח באופן דיגיטלי. יש שיבחרו לתת לאיש מקצוע בתחום הגרפיקה הממוחשבת לבצע את העבודה, אך רוב האנשים יוכלו לעשות זאת לגמרי בעצמם באמצעות אפליקציה לעיצוב ושליחת הזמנות.

ההליך פשוט במיוחד – נכנסים לאפליקציה, בוחרים את התבנית הרצויה ואת פלטת הצבעים אותה רוצים. לאחר מכן כותבים את המלל של ההזמנה, בדרך כלל הוא יהיה בסגנון: הנכם מוזמנים לבר המצווה של עמית, בתאריך כך וכך ואז כותבים את מיקום האירוע ושתשמחו לאישור הגעה. להזמנה מומלץ מאוד להוסיף את תמונת החוגגים, וניתן לעשות זאת בקלות רבה על ידי לחיצה על כפתור הוסף ועל בחירה בתמונה המתאימה, אותה ניתן להגדיל, להקטין ולחתוך בצורות רבות.

ההיסטוריה של הזמנות לאירועים

בתחילת הדרך, הזמנה לבר או בת מצווה עם תמונה היתה מודפסת על גבי נייר עבה ואיכותי אותו היו תולים בחוצות העיר כדי להזמין אורחים לאירוע. אלה היו זמנים בהם לא היה עוד דואר אך עם השנים השיטה לשליחת מעטפה והזמנה אישית בדרך המקובלת ביותר להזמין אנשים לאירועים. אנשים היו מעצבים אצל מעצבים גרפיים את ההזמנה, בוחרים את הנייר ואת המעטפות ואז גם שוכרים אדם שיבצע את  מלאכת הכנסת ההזמנות למעטפות ושליחתן בדואר. האמיצים ביניהם היו עושים זאת בעצמם אך היה מדובר במלאכה ארוכה במיוחד.

עם התקדמות הטכנולוגיה, מעט אנשים עברו להזמין באמצעות הזמנה דיגיטלית והיא היום נחשבת לדרך המקובלת ביותר להזמנה לאירועים. היא מקצרת את זמן השליחה וניתן להטמיע בה אפשרויות רבות כגון אישור הגעה ולחצן לתשלום המתנה אונליין. באמצעות ההזמנה הדיגיטלית ניתן ליצור גרפיקה מיוחדת, להטמיע סרטונים ותמונות, להכניס פיצ'רים ייחודיים כמו טקסט זז או קופץ ולהפוך את ההזמנה למקורית במיוחד. לנערי ונערות בר ובת המצווה ניתן לבחור הזמנה ייחודית, נוצצת וכזו עם תמונה מחמיאה שגם תהיה למזכרת מהאירוע.

כיצד נבחר תמונה או תמונות ליצירת הזמנה דיגיטלית?

החלטתם ליצור הזמנה עם תמונות, נהדר, עכשיו המשימה היא למצוא את התמונה המתאימה ביותר. דבר ראשון, אם עורכים בוק תמונות מקצועי לכבוד האירוע מומלץ להכין תמונה אחת מתוך קבוצת התמונות שתהיה עבור ההזמנה בלבד. ניתן לבחור לבוש ייחודי שלא יהיה בבוק הצילומים כדי ליצור הזמנה ייחודית אך לנצל את המשאב הקיים ממילא.

אם לא עורכים בוק מקצועי ניתן לשכור צלמים מקצועיים למען התמונה הזו בלבד או ליצור אותה לבד. בוחרים בגד יפה, נותנים לאור הטבעי של השמש ליפול על הגוף ומצלמים מזווית מחמיאה ועל רקע יפה את התמונה. אפשר ללכת לים בשקיעה, לצלם על דיונת חול, שדה פורח, על רקע של מטע ייחודי או כרמים ואפילו על ערימת חציר בשדה – הכול בהתאם לעונה ולטעם האישי של החוגגים.