עיצוב בת מצווה בבית

כולם מחפשים אחר אלטרנטיבות מתאימות של עיצוב בת מצווה בבית וכיום הטרנד של חגיגות בת המצווה בבית הפך למבוקש במיוחד ובשל הגמישות הרבה ניתן לערוך את בת המצווה כמעט בכל תקציב. למסיבה המפוארת ולמסיבה הצנועה אך המושקעת, הכנו עבורכם כמה רעיונות לבת המצווה הביתית.

רעיונות של עיצוב בת מצווה בבית צנועה ומרימה בבית

רבים בוחרים כיום לערוך את מסיבת בת המצווה בבית ואחת הסיבות היא חיסכון במחיר. אולמות אירועים ומתחמים לבר ובת מצווה גובים כספים רבים עבור האירוע, לעיתים מסיבה של שלושים ילדים יכולה לעלות גם כמה עשרות אלפי שקלים ואם יש מקום בבית, בחצר ובמרפסת – אין כל סיבה שלא לערוך את האירוע, לחסוך כספים רבים ולהשקיע אותם בעיצוב ובאוכל.

בין אם עבור המשפחה הקרובה ובין אם עבור החברים או כולם יחד, רצוי להשקיע את מירב הכספים על הקייטרינג. אם אוכלים בבית אז מומלץ לאכול טוב ולהתפנק, ובאופן כזה ניתן גם לבחור בעיצוב ייחודי לבית בתקציב מצומצם. כיום בחנויות החד פעמי והכלים ניתן להדפיס כמעט הכול וליצור אווירה מיוחדת ומושקעת בתקציב נמוך – ניתן להדפיס ברכות לאורחים, חבקים למפיות, מדבקות לסימון מקומות הישיבה, פלייסמנטים מעוצבים, וניתן גם להשקיע במצגת יפה, בפרחים ובלונים מעוצבים.

רעיונות לעיצוב בת-מצווה מושקעת בבית

מי שרוצה לקחת את מסיבת בת המצווה צעד אחד קדימה בבית ולערוך חגיגה ייחודית יוכל לבחור במסיבת קונספט או בקישוט הבית באופן ייחודי. להלן כמה רעיונות לעיצוב בת המצווה בבית:

עיצוב קרקס – מי שרוצה לקחת את החגיגה לאקסטרים ולהפוך את הבית למקום יוצא דופן ומפתיע ישמח לגלות שיש היום כלים רבים להפיכת הבית לקרקס. אם יש חצר ניתן לעשות שימוש בדוכני אוכל מקושטים כמו קרקס, להביא צמר גפן מתוק, לוליינים על קביים, ליצנים והמון מוזיקה משעשעת. למי שרוצה ללכת עד הסוף ניתן גם להקים אוהל של קרקס בחצר ולהתקין המון מנורות צבעוניות שיעשו אווירה חגיגית במיוחד.

עיצוב קולנוע – אם הקטע של הבת שלכם הוא קולנוע, אפשר ליצור תפאורה ומסיבה המדמה אולם קולנוע. ניתן להציב כמו בדרייב אין מסך ענק בחצר, להכין מקומות ישיבה נוחים ולהביא דוכנים של אוכל בית קולנוע – פופקורן, חטיפים, שתייה אוכל וכו'.

עיצוב מסיבת פול מון – היום זהו אחד הטרנדים האהובים על בני הנוער ולכן מסיבת פול מון יכולה להיות עיצוב מדליק. יש לבחור תקליטן מקצועי שמבין במוזיקה עכשווית ולהביא מאפרת מתאימה לאיפור גוף שזוהר בתאורת המסיבה. כמובן שלכל אלה מומלץ להוסיף בר משקאות (ללא אלכוהול) בסגנון טרופי ואפשר לצאת לדרך למסיבה הכי ייחודית לבת המצווה.

מסיבת בריכה – למי שיש בריכה ביתית בחצר מומלץ כמעט בכל המקרים לבחור במסיבת בריכה, זאת כמובן אם היא מחוממת בחורף או שהמסיבה מתקיימת בקיץ. כדאי להוסיף מוזיקה מדליקה, קליפ בת מצווה, משחקי בריכה, מזרוני מים, בובות מתנפחות וכמובן כדורים ואוכל מתאים של בר טעימות ומאכלי מסיבות לצד פלטות של פירות וקינוחים כיפיים שמתאימים לבריכה.

עיצוב קלאסי – למסיבה הקלאסית של עיצוב בת מצווה בבית נבחר בצבעים לבנים והרבה בדים בקישוט, בקייטרינג מהודק, במוזיקה מתאימה וכמובן בעיצוב הכולל הרבה צבעים של ורוד ופרחים. לכל אחת מהמסיבות מומלץ להוסיף הזמנה דיגיטלית מעוצבת במיוחד לאירוע כיוון שזו משדרגת באופן משמעותי את הסקרנות מצד האורחים, במיוחד אם ההזמנה מושקעת, כוללת תמונה וגם אפשרות לאשר את ההגעה.