סייב דה דייט רעיונות מיוחדים

ממש בעוד כמה חודשים יתקיים האירוע עליו אתם שוקדים כבר תקופה ארוכה, ועכשיו הגיע הרגע לגרום לאנשים - סייב דה דייט!  חשוב לנו שהאורחים שלנו יגיעו לאירוע, שיפנו את הזמן לרשום לעצמם את ההזמנה שתבטיח את הגעתם. איך מושכים להם את תשומת הלב עם רעיון מיוחד? הכנו לכם כמה רעיונות שיסייעו.

מהו טרנד הסייב דה דייט?

טרנד סייב דה דייט התחיל לפני שנים רבות, אך בעבר היינו רואים אותו בעיקר בהזמנות שהיו נשלחות בדואר ולתלות על המקרר. הרעיון מאחוריו היה לייצג את האירוע בצורה הטובה ביותר, אם בעבר היינו עושים זאת באמצעים של גילוף וצבעי זהב על גבי דפים איכותיים ומעטפות עבות. כיום הטרנד אחר לחלוטין, כשיצירתיות וטכנולוגיה הם חלק בלתי נפרד מהם ועל כך נסביר בהמשך.

מהי המטרה של סייב דה דייט?

המטרה העיקרית של הסייב דה דייט היא למשוך את תשומת הלב של האורחים, לגרום להם להבין שהאירוע שלכם הוא אירוע שלא כדאי לפספס וגם – שיזכרו את התאריך. הכלים השונים בהם ניתן לעשות שימוש בהזמנות הופכים את ההזמנה עצמה למיוחדת במינה, בין אם באמצעות צילומים ובין אם באמצעות אנימציה, קליפ, מוזיקה ועוד.

רעיונות ל"סייב דה דייט"

היום מקובל מאוד לשלוח סייב דה דייט בשלב מאוד התחלתי, אפילו חודשיים לפני האירוע, ומקובל להוסיף להזמנה גם אפשרות לבצע אישורי הגעה באופן דיגיטלי. ראשית יש לבחור את העיצוב – ניתן לבחור בעיצוב קלאסי או מודרני שייצג אירוע בסגנון, עם תמונה יפה או אנימציה מסקרנת. עם זאת, כדי לתת לאורחים פרומו קטן לקראת האירוע, ניתן גם ליצור הזמנות סייב דה דייט שיש בהן קריצה לאופי מסיבתי יותר, למשל באמצעות תמונות "טראש דה דרס" עם צבעים מטורפים שנמרחים על שמלת הכלה, של החתן והכלה קופצים לתוך הים עם בגדי האירוע, של כלת בת המצווה רוקדת לרקע מסיבת בריכה ועוד.

לתמונות הטראש ניתן לשכור צלם ליום אחד, לצאת לחוף הים או לכל מיקום מתאים ולעשות שימוש בצבעי מים חזקים או באבקת צבע. רצוי לבחור מיקום בו ניתן להתלכלך מבלי שהדבר יהווה בעיה, וגם יש לקחת בחשבון שזו לא תהיה שמלת האירוע אלא שמלה שנבחרה במיוחד לכבוד הצילומים. כדאי להשתולל עם הצבעים, לצחוק ולהעביר את האווירה הטובה הצפויה.
אם בוחרים בסרטון מכל סוג, יש להעביר מסר של איכות יחד עם מסר הקליפ עצמו. מסיבה זו כדאי לערוך את הסרטון עם צלמים מקצועיים שידעו להעביר בכמה שניות עד עשרות שניות את המסר. כמובן שניתן לשלב לקליפים ולתמונות גם כיתוב איכותי או אנימציה מתאימים.

כמה זה עולה?

כמה כל זה אמור לעלות לכם? סדרי הגודל של מחירי ההזמנות משתנים בהתאם לצרכים של כל הזמנה. אם למשל ניצור קליפ מושקע עם צלם ונצטרך גם גרפיקה ממוחשבת והלבשת התוצרים השונים על גבי הזמנה דיגיטלית ועוד נעשה שימוש באנימציה, מן הסתם ההזמנה תעלה יותר מהזמנה כתובה עם תמונה כיוון שהיא מצריכה עבודה מורכבת יותר. העיצוב יכול להתחיל מכמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים, הכל בהתאם לתוספות ולשימוש בטכנולוגיות ובאנשי המקצוע.