ייחודיותו של צילום אירועים קטנים

בשנים האחרונות, עוד לפני התפרצות נגיף הקורונה, החל טרנד של הפקת אירועים משפחתיים קטנים, ובשנה האחרונה רבים נאלצו לערוך אירוע קטן בצל הנחיות משרד הבריאות והחשש להידבקויות בנגיף הקורונה. ישראלים רבים הבינו כי לא חייבים להפיק רק אירועים משפחתיים גדולים ומרובי משתתפים מאחר ואירוע קטן ואינטימי מרגש יותר, ויש גם את ההיבט הכלכלי, מאחר ואין צורך לקחת הלוואה גדולה ויקרה כדי לממן אולם או גן אירועים יוקרתי, מאות מנות קייטרינג, צוות צלמים ואטרקציות רבות.

אירוע קטן ובלתי נשכח באווירה אינטימית מושלת

אירוע קטן הוא אירוע לכל דבר, הוא מתקיים באווירה אינטימית ונעימה, וכל המשתתפים זוכים לחוויה מרגשת, ייחודית ומדליקה. אירוע קטן הוא אירוע בוטיק איכותי וייחודי, בדרך כלל מזמינים עד 150 איש לאירוע הבוטיק הקטן. ניתן להפיק אותו במקומות קטנים ומיוחדים, בחצר הבית, בפארק מטופח, בחוף הים או בחיק הטבע. באירוע הקטן ניתן דגש רב על עיצוב המקום והאווירה, כולל עיצוב שולחנות, בוחרים תפריט עשיר עם מנות גורמה נפלאות המבטיחות חוויה קולינרית יוצאת דופן לכל המוזמנים והמשפחה, וכמובן שניתן לחסוך באופן משמעותי בעלויות ההפקה.

מעבר למספר האורחים המצומצם יש מאפיינים ייחודיים לאירועי הבוטיק הקטנים, למשל עלות נמוכה בהרבה בהשוואה לעלות הפקת חתונה גדולה או אירוע משפחתי גדול אחר. כמו כן, באירוע הקטן מגישים אוכל מושקע וטעים יותר, יש אווירה אינטימית ושמחה, ויש יותר אפשרויות לבחירת מקום, לדוגמה מסעדות, לופט יוקרתי לאירועים קטנים, מועדון בר או בת מצווה ועוד. באירוע קטן לא חייבים הרבה אטרקציות ואפשר להעניק מזכרות ממותגות וייחודיות לכל המוזמנים, לחסוך בעלויות בעלי המקצוע מאחר ואין צורך בצוות גדול של צלמים ולמעשה כולם נהנים מהחוויה וממשיכים לדבר על האירוע במשך זמן רב.

מה מייחד צילום אירועים קטנים?

כאמור, בהפקת אירוע קטן חוסכים לא מעט כסף לכן ניתן להשקיע טוב יותר בבחירת בעלי מקצוע כמו צלמים ותקליטן. צילום אירועים קטנים שונה במהותו מצילום אירוע גדול, זהו צילום אמנותי ואינטימי יותר, ובמהלך האירוע הצלם יכול לשוחח עם בני המשפחה והמוזמנים, וללכוד את כל הרגעים המרגשים מבעד לעדשת המצלמה.

באירועים גדולים הצלם חייב צוות צמוד כדי להספיק לצלם את כל האורחים הסועדים סביב השולחנות ובמהלך הריקודים, הוא מתרוצץ ממקום למקום לכן הוא עלול לפספס רגעים מיוחדים ומרגשים, ויש לו פחות זמן להשקיע בכל צילום לכן איכות הצילומים עשויה להיות מעט מאכזבת.

כדאי לדעת כי יש בעלי שמחה המזמינים צלם המתמחה באירועים קטנים רק לחלק מהאירוע, וכך אין צלמים המסתובבים כל הזמן בין האורחים וניתן לחסוך בעלות. יחד עם זאת, כאשר מעוניינים לשכור צלם בת מצווה או חתונה קטנה ואינטימית כדאי לבחור בחברת הפקות המצלמת אירועים בסטילס ובווידאו, וכך מקבלים גם קליפ וסרטון מרגש וגם אלבום תמונות יוקרתי ומלהיב. אגב, החברה יכולה להציע לבעלי השמחה שירותים נוספים כמו בוק בת מצווה, קליפ לאירוע, מצגת מקורית ומרגשת ועוד.

כיצד הצלם המקצועי מעביר את אופיו הייחודי של האירוע הקטן דרך עדשת המצלמה?

צלם מקצועי ומנוסה בתחום האירועים מחזיק בציוד צילום מקצועי ומתקדם טכנולוגית כמו מצלמת DSLR, הוא מגיע לפני תחילת האירוע כדי לתכנן את הצילומים במקום ולצלם את המשפחה, עיצוב השולחנות, והוא משקיע בצילום אמנותי כדי להעביר את האווירה והאופי הייחודי והמרגש של המקום והאירוע עצמו.

לכן, חשוב לבחור רק צלם אירועים קטנים בעל ניסיון עשיר, כדאי להתרשם מצילומים שלו המופיעים בגלריית התמונות באתר ומומלץ לקרוא חוות דעת עליו ולבקש רשימת ממליצים.