חגיגת בת מצווה טיק טוק סטייל

מעוניינת לחגוג בת מצווה טיק טוק סטייל? בואי להגשים עימנו חלום. להלן מספר טיפים שריכז לכם צוות "פלאשבק הפקות" כיצד לעשות זאת.


נערות רבות ממתינות בקוצר רוח ובשקיקה לחגיגת הבת מצווה שלהן, במיוחד עכשיו לאחר תקופת הקורונה שבה משפחות רבות נאלצו לבטל או לדחות אירועים משפחתיים בגלל התפרצות הנגיף והנחיות משרד הבריאות. כעת, ניתן לקיים אירועים משפחתיים כמו חגיגות בת מצווה, אך עדיין יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, וכמובן כדאי לתכנן היטב את האירוע ולהגשים לילדה ההופכת לנערה ולאישה את כל חלומותיה.

אחד הטרנדים והרעיונות המקוריים להפקת מסיבות בת מצווה הוא מסיבה בסגנון טיק טוק. האפליקציה פותחה בסין ונמצאת בבעלות חברת ByteDance. כדאי לדעת כי האפליקציה המוכרת לנו בשם טיק טוק ידועה בסין בשם Douyin (קול רוטט בסינית). למעשה, אפליקציית טיק טוק היא פלטפורמה ייעודית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים באורך שניות ספורות ועד דקה, יש משתמשים שיכולים ליצור סרטונים באורך עד 3 דקות. היישום הושק בסין בשנת 2016 וזכה מיד להצלחה כבירה, ובשנת 2017 הושקה אפליקציית טיק טוק בשווקים הבינלאומיים והפכה לסיפור הצלחה תוך זמן קצר.

טרנד עולמי בקרב ילדות ונערות

אפליקציית טיק טוק זוכה להצלחה בעיקר בקרב ילדים, ילדות, נערים ונערות, אך בתקופה האחרונה החלו גם המבוגרים להשתמש ביישום החדשני וכיום כולם משתמשים ומבלים בטיק טוק הן כיוצרים והן כגולשים הנהנים מצפייה בסרטונים המשקעים. ניתן לראות ילדות ונערות בכל הארץ מצטלמות לסרטוני טיק טוק, ויש גם אושיות רשת המציעים תכנים מקוריים ביישומון לשיתוף סרטוני הווידאו, ולא מעט מהנערות משקיעות זמן ומחשבה כדי להגיע לפור-יו (For you), כלומר לדירוג גבוה המבטיח חשיפה רחבה והרבה מאוד לייקים, עוקבים ותגובות.

תכנון והפקת אירוע בת מצווה טיק טוק סטייל

אפליקציית הטיק טוק חדרה לחיי הנערות במהירות עצומה ושינתה את חייהן לבלי הכר. חשוב לציין כי באפליקציה ניתן לראות הרבה מעבר לסרטונים קצרים בהן הנערות רוקדות לצלילי שיר מוכר וטרנדי, לרוב בסגנון ריקוד דומה. ניתן ליצור סרטונים מושקעים על מגוון רחב של נושאים ותחומים, ונערה היוצרת תוכן מקורי ומושקע זוכה בעוקבים רבים ויכולה להרוויח היטב.

לכן, אין זה פלא כי רוב הנערות העומדות לחגוג מסיבת בת מצווה מעוניינות באירוע בסגנון הטיק טוק. האירוע כולל הקמת תפאורה ייחודית המתאימה לסרטונים המושקעים מהמסיבה, שולחן עמוס באביזרים לצילום הסרטונים במהלך האירוע, עמדות איפור מושקעות עם מראות גדולות ותאורה חזקה, משחקי ואתגרי טיק טוק המבטיחים הנאה רבה לכל המשתתפים ובמיוחד למשתתפות הצעירות וכמובן מסיבת ריקודים בה הנערות ממשיכות לצלם את עצמן ולתעד את האירוע עם סרטונים מקוריים ומרגשים.

יש לציין כי נערים מבלים בטיק טוק בדיוק כמו הנערות, לכן מסיבה בסגנון הטיק טוק מתאימה גם לכל השכבה, ולא חייבים להזמין רק חברות אלא ניתן להשקיע באירוע גדול יותר הכולל גם את חבריה של כלת השמחה.

צילום בוק בת מצווה טיק טוק סטייל

כדי להפתיע את הנערה העומדת לחגוג בת מצווה כדאי להזמין יום צילומים בסטודיו לפני האירוע עצמו כדי להפתיע את הילדה עם צילום בוק בת מצווה, כמובן בסגנון הטיק טוק. הצילומים מתקיימים בסטודיו המאובזר או בחוץ, כאשר קצב האירועים במהלך היום מהיר, בדיוק כמו סרטוני הטיק טוק הידועים.

מצגת בת מצווה טיק טוק | tik tok | מדליקה וקצבית