עיצוב הזמנה דיגיטלית לכל אירוע

ישראלים אוהבים להפיק אירועים ולהשתתף בהם, במיוחד באירועים משפחתיים מרגשים וחשובים כמו חתונות, מסיבות בר או בת מצווה, ברית/ה ועוד. בעבר היה נהוג לשלוח הזמנות מודפסות ומעוצבות כמה שבועות לפני מועד האירוע, את ההזמנות עיצבו על ידי גרפיקאי מנוסה ויצירתי והן הודפסו בבתי דפוס. את ההזמנות המודפסות שלחו באמצעות דואר ישראל, לכן מעבר לעלויות העיצוב וההדפסה, מפיקי האירוע נאלצות לשלם לא מעט כסף עבור שליחת ההזמנות באמצעות הדואר.

כיום, ניתן לערוך עיצוב הזמנה דיגיטלית לכל אירוע וליהנות מיתרונות רבים כמו חיסכון בעלויות ההפקה של האירוע, נוחות, אפשרות ליצירת הזמנה אינטראקטיבית, שליחה מהירה של ההזמנה, מגוון אפשרויות עיצוב מובנות במערכת המתקדמת והידידותית למשתמש, ויתרון נוסף וחשוב הוא אפשרות מעקב אחר מי שקיבל את ההזמנה ואישר את הגעתו והשתתפותו באירוע.

מה הם המאפיינים הייחודיים של עיצוב הזמנה דיגיטלית?

כאשר מפיקים אירוע משפחתי, חברתי או עסקי יש לשלוח הזמנות בזמן כדי לעדכן את המוזמנים על מועד האירוע. כאמור, עד לא מזמן היה נהוג לשלוח את ההזמנות באמצעות דואר ישראל או לחלק אותן ידנית למוזמנים. כיום, העולם עובר לדיגיטל וגם את ההזמנות לאירועים שולחים בעזרת אמצעים דיגיטליים כמו דואר אלקטרוני, SMS  הודעות בווטסאפ.

למעשה, ההזמנה הדיגיטלית היא הזמנה אינטראקטיבית לאירוע מסוים, ללא הדפסה על נייר. את ההזמנה המקוונת והדיגיטלית עורכים באמצעות אפליקציה ייעודית, ומהאפליקציה שולחים את ההזמנות לאורחים. ניתן לעצב הזמנה מקורית בצורה של סרטון וידאו קצר, מלהיב ומרגש, הסרטון הקליל כולל את פרטי האירוע כמו מיקום, תאריך ושעה, כתובת של האולם או גן האירועים ויש אפשרות להוסיף לחצן ניווט המאפשר לאורחים להגיע בקלות עם רכבם.

בנוסף, יש אפליקציות מתקדמות המאפשרות לערוך ולעצב הזמנה מקוונת הנראית כמו דף נחיתה, זו הזמנה הכוללת גם אפשרות לאישור הגעה, כאשר האורח יכול לציין בטופס הייעודי כמה אנשים מגיעים איתו לאירוע. הפתרון מאפשר למפיקי האירוע לדעת מראש כמה אורחים יגיעו, כך ניתן לחסוך עלויות, לעדכן את חברת הקייטרינג ובעלי האולם על כמות המשתתפים, וניתן לנהל טוב יותר את התקציב להפקת האירוע החשוב.

אחד מהיתרונות העיקריים של ההזמנות הדיגיטליות הוא האפשרות לשלוח אותן מהאפליקציה ישירות לווטסאפ של המוזמנים, זהו פתרון טכנולוגי איכותי המתאים לרוח התקופה מאחר ולכולם יש סמארטפון משוכלל, ובנוסף זהו פתרון ירוק המייתר את הצורך להדפיס את ההזמנות על נייר.

עיצוב הזמנה דיגיטלית - דרך חדשה ונוחה להזמנת אורחים לאירועים

קל מאוד לעצב הזמנה דיגיטלית באפליקציה ייעודית, אין צורך בידע מקדים בתכנות, בגרפיקה וביישומי מחשב. האפליקציה מתאימה לכל המשתמשים, היא נוחה, ידידותית מאוד וכוללת הסברים מפורטים המסייעים לעצב הזמנות בכמה קליקים מהירים. תוך דקות ספורות משלימים את עיצוב ההזמנה לאירוע, מומלץ לבחור בהזמנה הכוללת אישורי הגעה, וכך מנהלים את האירוע בראש שקט מאחר ויודעים מראש כמה אורחים יגיעו.

להזמנה הדיגיטלית יש יתרונות רבים, ומעבר לחיסכון בעלויות הפקת האירוע והנוחות של עיצוב ההזמנה בדיגיטל, ההזמנה יוצרת רושם רב על האורחים, היא מונעת פגיעה בסביבה בגלל הדפסת נייר, ויש אפשרות להוסיף מידע חשוב המסייע למוזמנים, למשל לחצן ניווט למקום האירוע.

ראוי לציין כי ההזמנה המקורית נוחה למוזמנים מאחר והם מקבלים את המסמך ישירות לטלפון הנייד ולמייל שלהם, ובאפשרותם לעיין בסרטון ובמידע הכלול בהזמנה בזמנם החופשי. המוזמנים יכולים לאשר את הגעתם בקלות והם לא צריכים להתמודד עם טלפונים מצד המפיקים וממצבים לא נעימים.

איך שולחים הזמנות דיגיטליות?

כדי לשלוח הזמנה דיגיטלית מומלץ לבחור אפליקציה כדוגמת מצגשית, מומלץ לבחור פתרון נוח וידידותי למשתמש. באפליקציה יש תבניות מוכנות ומובנות ויש לבחור רקע, מוסיקת רקע, למלא פרטים כמו שם החוגג/ת, סוג האירוע, תאריך עברי ולועזי, מקום האירוע,  שעת קבלת הפנים, שמות של משפחת החוגגים, וחשוב להוסיף פרטים כמו האם יש הסעה מאורגנת לאירוע, קוד לבוש אם צריך, פרטי הופעה באירוע, לחצן לאישור הגעה ועוד.