​בוק בוטיק לבת המצווה

כחודשיים שלושה לפני חגיגת בת המצווה מומלץ לתאם יום צילומים עבור כלת השמחה על מנת להפיק עבורה בוק מדהים ומרגש. חוויית הצילום מהווה מזכרת נפלאה לנערה, את הבוק אפשר לצלם במיקומים ייחודיים מחוץ לסטודיו במקום להסתפק ברקע מתחלף. אין כמו צילומי בוטיק של הנערה הצעירה בחיק הטבע, בחוף הים, בפארק ובמיקומים רלוונטיים נוספים, לדוגמה אתרים אורבניים בלב העיר המהווים לוקיישן מושלם ואמנותי לצילומים.

ביום הצילומים הנערה זוכה לשירות מקצועי של צוות מיומן ומנוסה בהפקת בוק בת מצווה, חשוב להדגיש כי צילום בוטיק של בוק לנערה העומדת לחגוג 12 אביבים כולל בחירת לוקיישנים בהתאם לעונה ותנאי מזג האוויר, איפור מקצועי, צוות צלמים מנוסה, סטיילינג ועוד.

מהו צילום בוטיק?

בשנים האחרונות התפתח ענף שלם סביב צילומי בוק לילדות העומדות לחגוג בת מצווה, את הצילומים ניתן לבצע בסטודיו מאובזר, אך כדי ליהנות מבוק מקורי, חדשני, מרגש ומדליק, אין כמו צילומים בחוץ, בסביבה טבעית או אורבנית המהוות תפאורה מושלמת. צילום בוטיק של בוק בת מצווה מיועד לבנות המעוניינות בהפקה מקצועית ולא מסחרית, הילדה זוכה למלוא תשומת הלב ועומדת במרכז הבמה לאורך כל יום הצילומים. למעשה, הנערה זוכה ליחס אישי ולליווי צמוד של צוות מקצועי על מנת להבטיח בוק מושלם עם תמונות מלוטשות ותוצאה מרשימה ואמנותית.

צילום בוטיק משלב בין אמנות ויצירתיות של צוות הצילום לבין צילום מקצועי בחיק הטבע ובאתרים נוספים, כבר בפגישה מגבשים קונספט מקורי וחדשני לבוק של הילדה, יש מגוון רעיונות ואפשרויות כגון:

  • בוק פנטזיה בהשראת סיפורי אגדות ידועים
  • בוק פיות זוהרות ונוצצות עם כנפיים
  • בוק הפיה הרעה עם אפקטים מלהיבים
  • בוק ילדת הפרחים
  • בוק לילדה שאוהבת בעלי חיים
  • בוק רקדניות
  • בוק בת מצווה בטבע

בסיום יום הצילומים במהלכו עוברים בין מספר לוקיישנים הצוות מתחיל ללטש את התמונות בעזרת תוכנות כמו פוטושופ, העריכה המקצועית של הצילומים הכרחית כדי לקבל תוצאה מרשימה, על מנת להוסיף אפקטים מיוחדים שתורמים לתוצאה הרצויה ולצילום מרהיב ואמנותי, וכדי לטשטש פגמי עור, פצעונים, צלקות וכדומה.

הפקה אמנותית מתקדמת

צילום בוטיק, כשמו כן הוא, מיועד לנערות המעוניינות בבוק מושלם ומקצועי בדיוק כמו של הדוגמניות המצליחות. צוות ההפקה מתכונן לקראת יום הצילומים, יש לבחור מיקומים בהתאם לעונה והסטיילינג של הילדה, ניתן לשלב בין נוף אורבני כמו קיר גרפיטי במרכז העיר או מבנה הרוס לבין נוף מרהיב ועוצר נשימה עם פרחים, ים כחול, מים זורמים, עצים גבוהים, חיות ועוד.

במהלך יום הצילומים הנערה מחליפה תלבושות, בעזרת סטייליסטית היא בוחרת את הבגדים המתאימים ביותר ללוקיישן בו מצלמים. לפני כל צילום עוברים מקצה שיפורים של האיפור, כאשר מומלץ לבחור באיפור טבעי וקל כדי להדגיש את יופייה הטבעי של הילדה. מומלץ להגיע עם פריטי לבוש אופנתיים וייחודיים, חשוב להצטייד גם בפריטי אקססוריז שונים כדי שכל תמונה תהיה ייחודית.

לקריאת מאמרים נוספים בנושא בוק בת מצווה כנסו: