בוק לבת המצווה – מצילום להדפסה

הדפסת בוק לבת המצווה

אתם עומדים לחגוג את הפרק הבא בעתיד הבת שלכם על ידי קיום אירוע מיוחד, מסיבת בת מצווה. בת ה-12 נכנסת לתקופה חדשה בחייה, והיא כבר מחכה בקוצר רוח לחגוג את השינוי עם החברים ובני המשפחה.

מסיבת בת המצווה אמורה אמנם להיות אירוע מוצלח ובלתי נשכח אבל כדי להשיג זאת נדרשים תכנון מדוקדק והזמנה מראש של מקום האירוע, הקייטרינג, המוסיקה והצלם, קניית בגדים ונעליים, הכנת קליפ בת מצווה וכמובן – איך אפשר בלי – הכנת בוק בת מצווה, שיישאר כמזכרת נצח בדמות תמונות מרהיבות שנאספו יחדיו באלבום מפואר לפי בחירתכם.

הכנת אלבום תמונות בהדפסה ביתית

הפעם נתחיל דווקא מהסוף, ונדבר רגע על שלב הדפסת אלבום התמונות. אם בביתכם מכשיר הדפסה צבעוני, מדפסת משולבת או רגילה, ואתם ממש מוכשרים בעיצוב, אולי תוכלו להדפיס את התמונות באיכות גבוהה בעצמכם, תלוי בסוג המדפסת שלכם. אם המדפסת לא מתאימה להדפסה צבעונית איכותית, כדאי אולי לשקול להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות, כדי לא להסתכן במוצר שבסופו של דבר יאכזב גם אתכם ההורים וגם את הילדה שלכם.

אל תשכחו לקחת בחשבון גם את הכריכה של האלבום. גלישה קצרה באינטרנט תציג לפניכם שפע של כריכות אפשריות, שמשקפות מגוון של עיצובים וחומרים שזמינים היום בשוק.

עם מה מתמודד איש המקצוע?

גם אתם חושבים שאפשר להדפיס תמונות מעולות בקלות רק על ידי לחיצת כפתור ה-print? ובכן, חשבו שוב. הנה על קצה המזלג מידע שקשור להדפסה צבעונית איכותית, כדי להמחיש לכם את מורכבות הנושא.

קודם כל חשוב שתדעו שמה שאתם רואים על המסך זה ממש לא מה שתראו על הדף המודפס.

על המסך: כשמתבוננים במסך, העין רואה את האור שנאסף ונפלט מ-3 סוגי הפיקסלים, אדום, ירוק וכחול. לכן, שיטה זו נקראת RGB (Red, Green, Blue). כיוון שהצבע על המסך נקבע על ידי העוצמות של צבעים אלה, בדרך כלל מסמנים את הצבעים לפי כמות של כל צבע שצריך לשלב כדי שיופק הגוון הנדרש: R – מסמל את כמות הגוון האדום הנדרשת, B –את הכחול ו-G את הירוק.

על הנייר: על הדף המודפס מוצגים הצבעים בשיטה אחרת, שיטת CMYK, ראשי תיבות שמייצגים ארבעה צבעי יסוד שבהם משתמשים בדפוס הביתי והתעשייתי. בשיטה זו, ככל שנגדיל את כמות הדיו של הגוונים השונים, הצבע שעל ההדפס יבלע יותר ויותר אור ובכך יופחת האור שמוחזר לעיניי הצופה עד שהצבע שיתקבל יהיה שחור.

לא נלאה אתכם בפרטים מקצועיים נוספים, אבל כבר מהמעט שתיארנו, אפשר להבין שהדפסה איכותית דורשת יותר מאשר לחיצת על כפתור הפרינט. ועכשיו, זה תלוי בכם, בתקציב שלכם ובתוצאה שאתם רוצים להשיג, אם להדפיס בבית או להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות.

צילום תמונות לבוק בסטודיו מקצועי

אנשי מקצוע שמתמחים בהפקת אלבומים לבנות מצווה יודעים עם מי יש להם עסק... בת ה-12 שממש ברגע זה עושה את דרכה מילדות לנערות, חולמת חלומות זוהרים שהצלם מוכן ומזומן למלא ולהגשים.

צלם מקצועי מקדיש את כל תשומת הלב לנערה הצעירה, מתפנה כדי להכיר אותה ולגלות אילו תנוחות והעמדות, בגדים ואביזרים, יתאימו לה במיוחד. בנוסף, תקבלו בסופו של דבר מוצר מוגמר, אלבום תמונות מעוצב, מודפס וכרוך בהתאם לטעם שלכם.

כדי לבחור בצלם המקצועי שיכין אלבום שמתאים לבת שלכם, מומלץ להיכנס לאתרים השונים, להשוות לא רק את המחירים אלא גם את איכות התמונות שמוצגות באתר הצלם.

רוצים לקבל מזכרת מאירוע בלתי נשכח? צרו איתנו קשר ונשמח להיות שותפים לחוויית הכנת בוק בת המצווה

צילומים בטבע לבוק בת מצווה
צילומים בטבע לבוק בת מצווה