רעיונות מקסימים ומרגשים לבוק בת מצווה

מגוון רעיונות מקוריים ומרגשים לבוק בת מצווה מושלם


דמייני נחל ארוך וצלול, חוף ים פראי, שמורת טבע ירוקה וקסומה, גזעי עצים בני יותר מ – 200 שנים ובעיקר אותך בתוך כל נוף הפסטורלי הזה,מצטלמת עם הבגדים הכי טובים, עם השיער הכי מוקפד וצוות הצילום שמקיף אותך בתמונות ובהרבה מחמאות בלי סוף...
כי בוק בת מצווה כזה, אין לאף אחת אחרת !

היופי האמיתי הוא בתוכך...

לפלאשבק הפקות יש ניסיון מעל ל 15 שנים בצילום בוק לבת מצווה, לכן,אנחנו יודעים ומבינים,שכל ילדה היא בעצם "עולם ומלואו". לפי התפיסה שלנו,הוא לא רק לביים פוזות וחיוכים,בוק בת מצווה מבחינתנו הוא צילום של מגוון מצבים והתחברות לנפש הפנימית של כל אחת ואחת.בגלל זה, אנחנו מצלמים מעל ל 4 שעות צילום!
רק בזמן צילום ממושך כזה ניתן להתחבר גם ליופי וגם לאופי.
הכי חשוב לזכור: היופי האמיתי מגיע מבפנים!

בוק בת מצווה - כל אחת יכולה!

מניסיוננו, למדנו להתאים את עצמנו לכל ילדה, לצלם את בעלות הביטחון העצמי הגבוהה וגם את הביישניות ביותר.
לאחר ההדרכה המקצועית שלנו וההכוונה האישית ביום הצילום, הילדה הכי ביישנית הופכת להיות ילדה עם ביטחון,שאוהבת מאוד את צומת הלב ונהנית להיות מרכז העניינים. לכן, בוק בת מצווה הוא לא רק צילום, הוא תהליך אישי מדהים ומרגש.

בוק לבת מצווה – מה מקבלים?

אנחנו מפיקים ספר דיגיטלי מדהים, גדול, על גבי נייר צילום הכי איכותי שקיים, מעוצב על ידי אמן פוטושופ כישרוני ומיוחד, בשילוב של תמונות נבחרות (מתוך המאות שצולמו ) בעיצוב נקי ורגיש במיוחד.
ביום הצילום עצמו אפשר להקליט קטעי וידאו באיכות HD מלאה ולהפיק גם קליפים מדהימים לבת מצווה בשילוב תמונות מהבוק, על גבי רקעים תלת מימדיים מדהימים! כך, שמקבלים גם בוק לבת מצווה וגם קליפ מדהים להקרנה ליום האירוע.

בנוסף,ניתן להפיק "מצגת תפאורה ", שתוקרן במשך כל האירוע, שתורכב מתמונות ילדות ותמונות מהבוק וכל זאת בשילוב רקעים תלת מימדיים מדהימים ומרשימים.  מצגת כזאת היא קישוט מרהיב, בנוסף לסידור השולחן, התאורה והפרחים.

בוק לבת מצווה, אז מדוע את מחכה?

מכיוון שיום הצילום אורך מעל ל 4 שעות ואנחנו משקיעים יחס אישי וצמוד לכל אחת, יש להקדים ולהזמין בוק בת מצווה אצלנו כמה שיותר זמן מראש.

בפלאשבק הפקות מתחייבים, שבנוסף לבוק בת המצווה המדהים והמיוחד שנפיק במיוחד לכבודך, תחווי חוויה מדהימה ומרגשת, שלא תשכחי עוד להרבה שנים.

אז למה את מחכה? צרי קשר עוד היום ובואי להתרגש להפיק בוק בת מצווה שכולו חוויה מדהימה.

למאמר בנושא סוגים שונים של קליפים לבת מצווה לחצו כאן!

אהבתם? פרגנו לנו בלייק לעמוד הפייסבוק ובשיתוף המאמר כאן למטה!

למאמרים נוספים בנושא בוק בת מצווה כנסו: 



בוק לבת מצווה
בוק לבת מצווה
הפקת בוק מושלם לבת מצווה
הפקת בוק מושלם לבת מצווה
בוק בת מצווה ייחודי
בוק בת מצווה ייחודי