​מגנטים לבת מצווה – מתנה למזכרת לאורחים

הבת היקרה שלכם עומדת לחגוג השנה בת מצווה? מזל טוב! אתם עומדים להפיק אירוע שדורש לא מעט משימות ותכנונים – קביעת תאריך לאירוע והזמנת מקום, בחירה בצלם לצילום באירוע עצמו ולהפקת וידאו קליפ ואלבום בת מצווה, הזמנת קייטרינג, הזמנת DJ, בחירה באטרקציות, רכישת בגדים חדשים לבת, לאחים, להורים... בקיצור, המון משימות.

בחירת מתנה לאורחים

אל תשכחו בתוך כל הארגון והתכנון, משימה אחת קטנה אבל מחממת את הלב – בחירה בשי הצנוע שתגישו לאורחים שהגיעו לשמוח יחד אתכם בחגיגה המשפחתית.

יש היום המון רעיונות, כשאת רובן אפשר למצוא באתרי האינטרנט, למתנות לאורחי בת מצווה, כמו שוקולדים עם עטיפת ברכה, סימניה עם הקדשה אישית, מטבעות שוקולד באריזה מיוחדת ועליה תאריך הבת מצווה ושם הבת, קופת חסכון מעוטרת ועוד.

בחירת מתנה אישית לאורחים

אבל, אם אתם רוצים לתת מתנה לאורח שתהיה ממש אישית רק עבורו, משהו שיוכל לקחת אתו ולשמור כמזכרת לשנים הבאות – מה דעתכם על שי מיוחד במינו – מגנטים לבת מצווה - מתנה שתישאר כמזכרת מהאירוע גם כשהמסיבה תהפוך לזיכרון מתוק ונעים.

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, וזה נכון במיוחד לגבי אירועים חשובים בחיים, כמו חגיגת בת מצווה. בתחום המגנטים יש היום עיצובים חדשים ואפשרויות ייחודיות ששיפרו מאוד את תכונות המגנטים.

לא משנה איזה סוג של אירוע את מארגנים, כולם אוהבים כשיש משהו קצת אינטראקטיבי במהלך המסיבה. בין אם זה קיר גרפיטי או אביזרים כיפיים שמאפשרים לאורחים שלכם להיות יצירתיים – פעילויות שכאלה מעניקות היבט ייחודי למסיבה שלכם, ובתוך ים כל אירועי בת המצווה שעורכות החברות הצעירות של ביתכם במהלך השנה הזו – המסיבה של הבת שלכם לא תישכח במהרה.

המשמעות של מגנטים כמתנה היא שלאורחים יש תמונה משלהם שהם יכולים לקחת איתם הביתה, ולבת המצווה, מצידה יש הזדמנות לעצב אישית את מסגרות התמונות המגנטיות, כך שהמסגרת תתאים גם לאופי המסיבה.

אפשר גם להוסיף על כל מגנט את שמה של הבת ואת תאריך האירוע, ולהעניק לאורחים מזכרת כיפית שהיא גם בעלת משמעות.

מה שכיף במתנה זו היא שמדובר בצילום אישי על המגנט, לבד, עם חברות ואולי הצילום הצליח לתפוס גם תמונה עם כלת השמחה, הבת שלכם.

איך לדעת באיזה ספק לבחור?

לפני שאתם מחליטים להזמין את צלם המגנטים שהאתר שלו באינטרנט הלהיב אתכם, כדאי לוודא שאתם אכן בוחרים באיש מקצוע נאמן ומהימן שיעניק לאירוע שלכם את מלוא תשומת הלב. שלא רק יבטיח אלא אכן יספק לכם צילומי מגנטים בהדפסה ברמה גבוהה ואיכותית.

חשוב גם לבחור באדם נעים הליכות, שיהיה עם סבלנות רבה לכול הילדים שאולי יתרוצצו סביבו וירצו להצטלם, שייהנה מהעיסוק שלו, ושבכלל, שביעות הרצון של האורחים והצלחת המסיבה שלכם יהיו בראש מעייניו.

איש מקצוע אמין יודע שכול אורח במסיבה עשוי להיות הנציג השיווקי שלו בחוץ. כי כל מי שיזכה לקבל שי בצורת תמונת מגנטים שבו הוא מופיע במלוא הדרו, יהיה אורח מרוצה שישמח לספר על החוויה הנעימה שלו גם לחברים אחרים. 

כנסי לקריאה אודות ספר אורחים לבת מצווה - מזכרת נוספת לאירוע המיוחד!