טרנדים ואטרקציות לאירועי בר \ בת מצווה

5 אטרקציות הכי טרנדיות לבר מצווה לשנת 2015

מסיבות בר מצווה הן כיום מושקעות מכל הבחינות- החל ברעיון המקורי והיצירתי וכלה בביצועו המקצועי. סוג האטרקציה נובע, כמובן, מרצון ומהעדפה אישיים של חתן או כלת בר או בת המצווה, אבל עם זאת יש אטרקציות שבחירה בהן מהווה ערובה להפיכת המסיבה למוצלחת, מהנה וחווייתית. הבחירה בסוג האטרקציות מושפעת גם, באופן טבעי, מהתקציב העומד לרשות ההורים וילדם למימונה. יש לא מעט בנים ובנות החוסכים במשך שנה שלמה ואף יותר על מנת לאפשר לעצמם ולמוזמנים למסיבת בר/בת המצווה את הטוב והיפה ביותר לטעמם.

 

אזכור חמש אטרקציות לבר מצווה עשוי להיות טיפה בים ועם זאת – האטרקציות הכי טרנדיות כיום הן:

1.קונסולת משחקים עם עמדות מולטימדיה- משחקי שולחן ומשחקים אינטראקטיביים. היצע מגוון של משחקים מאפשר לכל ילד ולכל ילדה למצוא משחקים לטעמם.חברות שונות מציעות מגוון משחקים ובהם: אקדחי לייזר, מטקות, בייסבול, שולחנות ביליארד, הוקי ועוד.

 

2.תא צילום אישי, שבו ניתן להפיק צילום תוך שימוש במגוון אביזרים לשדרוג התמונה ולהעצמת האפקט החזותי שלה. צילום מנציח את האירוע עם מי שהייתם רוצים להיזכר בו. ניתן כמובן לקבל מגנט מהאירוע.

3. ספורט אתגרי – טיפוס על קיר, אומגה ושאר סוגי ספורט עוצרי נשימה המשלבים מידה של תעוזה (ופחד...) עם הנאה וריגוש מועצם. הוצאת מרץ ואנרגיה במהלך המסיבה הם דרך חווייתי במיוחד לחוות את האירוע.

4.טיול בחוץ לארץ. אפשר לסייג ולומר כי טרנד זה מאפיין בעיקר את מי שמעדיפים אותו על פני מסיבה מסורתית. יש כאלה שהטיול הוא חלק מאירועי בר המצווה, אשר אינם באים אל חשבון המסיבה אלא כתוספת לה. בנים לא מעטים בוחרים לנצל את מתנת יום ההולדת לטיסה אל מדינה,שבה משחקת קבוצתם האהודה והנערצת (ריאל מדריד, בארסה, ליברפול, אינטר מילאנו ועוד..).

5.הזמנת זמר או זמרת נערצים השרים במיוחד שירים במסיבת בר המצווה. הופעתם ודאי מוסיפה ליוקרת האירוע ומעלה את קרנו של בן או בת המצווה בעיני הילדים המשתתפים.

 

מסיבות בר ובת מצווה טבועות כיום, יותר מאשר אי פעם בעבר, בחותם אישי מובהק של בעלי השמחה. אולי משום הרצון להיבדל ולהתייחד- בניגוד למגמת ה"כמו כולם" – להיראות ולהיתפס כמי שמסיבת בר המצווה נעשית בצלמם ובדמותם, מרשים ומאפשרים הורים לילדיהם לציין ולחגוג את הגיעם למצוות באופן שבו הם בוחרים.

ברחבת הריקודים מתירים לעצמם בני השכבה של חתן או כלת השמחה המוזמנים אליה לרקוד ולהשתולל כאוות נפשם. הם מתירים לעצמם להתפרק במקום ובזמן שבו לגיטימי וטבעי לעשות זאת.

בשורה התחתונה – אימוץ טרנדים לציון בר המצווה מבטא שתי מגמות הפוכות: האחת, מגמה של האחדה בין אופני החגיגה, הרצון להיות "כמו כולם, והשנייה- הרצון להיבדל, להיראות מיוחד, ייחודי, חד פעמי.

למאמרים נוספים על בנושא אקטרציות לאירועים: