אחרי האירוע – טיולי בר / בת מצווה בחו"ל

חגיגות בר ובת מצווה בחו"ל

תכננתם את כל הפרטים הנדרשים לקיום מסיבה מוצלחת לבן או לבת המצווה שלכם, הזמנתם את האולם המתאים, הכנתם הזמנות, בחרתם בתפאורה ובעיצוב שיתאים לאווירה שאתם רוצים להשיג, בקייטרינג, בצילום האירוע ובמוסיקה שתלווה את המסיבה, ואפילו כבר קניתם בגדים יפים לחתן או לכלת השמחה, לכם ולשאר ילדי המשפחה...

כאשר מדובר בבת האהובה שלכם, חגיגות בת מצווה ללא בוק לבת מצווה – הן פשוט לא מושלמות. היום, כל ילדה נהנית להפוך לרגע לנערת השער ולדוגמנית העל האולטימטיבית, לשחק מול המצלמה, להחליף בגדים, כובעים, צעיפים, לעשות פוזות חמודות לפני העדשה ובסופו של דבר לזכות באלבום איכותי שינציח את השנה החשובה בחייה, בה עברה מגיל הילדות לגיל הנעורים.

ובאשר לבר מצווה, לבן היקר שלכם, אולי גם נערכתם כראוי לקראת קיום טקס בר מצווה בכותל לבני המשפחה והחברים הקרובים – טקס מרגש שיישאר כמזכרת לכול החיים.

אבל מה לגבי החוויה המשמעותית לאחר שהאורחים מתפזרים, האורות כבים ואתם מגיעים הביתה מרוצים ונרגשים? אתם לא רוצים שהכול ייגמר בבת אחת, עדיין רוצים לאחוז בכנפי החוויה המרגשת, לא לתת לה להיעלם אל נבכי ההיסטוריה המשפחתית... הדרך הטובה לעשות זאת היא לצאת לטיול בר או בת מצווה בחו"ל.

היכן כדאי לטייל?

זה לא סוד שילדים בגילאים 13-12 נהנים מאוד מבילוי בלונה פארק פופולארי, בעיקר אם הוא לא בארץ, אלא בחו"ל, באירופה. הם אוהבים את אתגרי האקסטרים ואת ההרפתקאות הכיפיות וההתרגשויות הרבות שלונה פארק מציע למבקרים. ילדים יתרגשו מאוד גם מטיול בר/בת מצווה לספארי באפריקה, ומהמפגש עם הטבע הפראי, עם הנופים וכמובן עם בעלי החיים המדהימים והמסוכנים.

לונה פארק – האתרים המפורסמים ביותר באירופה הם יורודיסני בפריז, גארדה לנד באיטליה, Efteling בהולנד ופארק אירופה בגרמניה.

כדי לעזור לכם לתכנן את הטיול, תוכלו להיעזר בסוכנויות נסיעות שמארגנות טיולי בר ובת מצווה גם ללונה פארקים באירופה. כך תוכלו לטייל יחד עם משפחות אחרות שממש כמוכם, שיוצאות עם הבת/בר מצווה שלהם לטיול בלונה פארק. עלות הטיול המאורגן בדרך כלל כוללת את כרטיסי הטיסה, את הכניסה ללונה פארק, ואת התשלום עבור לינה וארוחת בוקר.

מחירי הטיול המאורגן ל-9 לילות הם כ-1,400 דולרים לילד ו-1,824 למבוגר. אם אתם נוסעים באופן עצמאי, היכנסו לקישורים של אתרי הלונה פארקים (ראו למעלה), כדי לבדוק את מחירי הכניסה ושעות הפעילות.

ספארי באפריקה – ספארי בקניה נחשב כבר כמה שנים לטיול בר או בת מצווה מבוקש מאוד. בטיול שכזה יכולים להשתתף לא רק ההורים ובן/בת המצווה, אלא גם האחים והאחיות, ואפילו הסבתא והסבא. צפו למפגש עוצמתי בין הילדים – שמגיעים מהעולם המודרני והטכנולוגי – לבין הטבע הפראי ובעלי החיים הטורפים בביתם הטבעי, (ולא מאחורי הגדר בגן החיות, או מעל מסך הטלוויזיה). כמובן שהספארי הוא גם הזדמנות ליצירת אינטראקציה איכותית בין כול בני המשפחה. בקיצור ספארי שכזה מבטיח לכם רגעים יקרים מפז.

בקניה מגוון גיאוגרפי עצום החל מהר קניה, דרך הסוואנות וכלה בשמורות הטבע שוקקות החיים וחופיו הבתוליים של האוקיינוס ההודי. סוכנויות הנסיעות יציעו לכם טיול מאורגן לבני מצווה, שכולל את כול עלויות הטיול.

באדיבות צוות המומחים של חברת http://www.deasy.co.il/

לקריאה נוספת על חגיגות בר ובת מצווה:

 

טיול בת מצווה - פלאשבק הפקות
טיול בת מצווה - פלאשבק הפקות
יעדי בת מצווה - פלאשבק הפקות
יעדי בת מצווה - פלאשבק הפקות
חופשת בת מצווה - פלאשבק
חופשת בת מצווה - פלאשבק