חגיגות בת המצווה – מועדון או אולם?

על הפקת אירוע בת המצווה המתאים ביותר עבור בתכם

מציאת המקום הנכון לקיים בו את האירוע החשוב בגלגל החיים של בתכם – היא חלק מתכנון מסיבת בת המצווה. זו לא בעיה כשלמשפחה יש בית מרווח וחצר גדולה והיא יכולה להזמין אליה את כול האורחים. אבל, אם אין אפשרות לקיים את המסיבה בבית, יש הרבה דרכים אחרות שעומדות בפני המשפחה.

לקראת הפקת בת מצווה מיוחדת, עומדים לבחור במקום האידיאלי ביותר לקיום החגיגה שלכם, צריך לחשוב קודם כול על סוג המסיבה שאתם עומדים לקיים וכמה אורחים אתם מתכוונים להזמין. כמו כן, עליכם לקבוע את סוג הפעילויות שיתקיימו במהלך האירוע, ובמיוחד לאחר הארוחה. אלה ישפיעו מאוד על בחירת מקום האירוע. הפעם נתרכז באפשרות לערוך את המסיבה במועדון או באולם.

מסיבה שמתקיימת בין כותלי מועדון בת מצווה

בימינו, אפשר למצוא כמעט בכול מקום בארץ מועדון למסיבות בת מצווה, אפילו בישובים קטנים, המועדון המקומי בקיבוץ או במושב יכול לתת מענה מוצלח למשפחה שעוסקת בתכנון או הפקת בת מצווה מיוחדת לבת שלה.

חיפוש קל באינטרנט יחשוף בפניכם מועדונים מיוחדים שמיועדים לעריכת מסיבות בת מצווה בעלויות של כמה מאות שקלים בלבד. מועדונים אלה מציעים, בין השאר:

  • -שמירה על ביטחונם של הילדים במהלך כל המסיבה.
  • -פעילויות שישלהבו את הצעירים ויעלו את מצב הרוח שלהם.
  • -ציוד פירוטכניקה ומולטימדיה שחוסך מכם הזמנת ציוד מספקים שונים כמו ציוד שמאפשר להציג את קליפ בת המצווה, להשמיע מוסיקה תוססת ואפילו ליצור בועות סבון או פתיתי שלג.
  • -יש מועדונים שגם מספקים את הקייטרינג ואת המשקאות.
  • -יש מועדונים בעלי גישה נוחה ואפשרויות חנייה לכול המוזמנים.

מסיבה שמתקיימת באולם אירועים

אולם אירועים, מלכתחילה ערוך כך שיוכל להיענות לכול הצרכים הנדרשים לקיים אירועים משפחתיים כמו חתונה, ברית או בת מצווה. עם זאת, יש גם מועדונים שמציעים אפשרויות שמאפיינות אולמות אירועים, לכן כדאי לבדוק היטב לפני שתבחרו במקום האירוע. הנה חלק מהיתרונות של עריכת מסיבת בת מצווה באולם אירועים:

אולם האירועים מציע חלוקה בין החלל שבו מתקיימת קבלת הפנים לבין החלל המרכזי שבו ייהנו האורחים מארוחה טעימה וריקודים.

בימינו, בנות המצווה לא מסתפקות רק בבוק או בקליפ, ומבקשות לתכנן לעצמן גם כניסה מרשימה לאולם האירועים. ספקי האירועים מציעים מבחר של כניסות שמיועדות לכלות השמחה כמו: זיקוקין, קונפטי ובועות שמלווים את כניסת הנערה הצעירה שפוסעת כמו נסיכה על השטיח האדום, כניסה על גבי טווס לבן או על פסנתר כנף לבן, כניסה בתוך לב או פרח ענק, ואפילו כניסה מדליקה – כניסת דיג'יית כשהילדה פוסעת לה במופע משלהב אל תוך רחבת הריקודים.

אולם אירועים מודולרי יכול להתאים לכול החלומות שלכם, כי תוכלו לשנות את המיקום ואת העיצוב וליצור אווירה שמתאימה לסוג המסיבה שאתם רוצים לקיים.

בכול מקרה, זהו יום חשוב מאוד לילדה, להורים ולאחים, יום שיישאר כמזכרת לכול החיים בליבם של בני המשפחה והחברים. לכן, מומלץ תמיד לשתף את הילדה בתכנון ובהפקה, להיפגש מראש עם מספר מנהלי מועדונים ואולמות אירועים ולבחור מבניהם את המקום שנותן את מרב הפתרונות לצרכים שלכם כדי להבטיח שאכן מסיבת בת המצווה שלכם תהיה מושלמת.

קראו כתבות נוספות על חגיגות אירוע בת המצווה: