שילוב אומן חושים באירוע משפחתי

בגיל מסוים כבר ראיתם כל מה שאתם רוצים לראות והיו לכם מספיק הפתעות בחיים, רצוי מהסוג החיובי והמהנה. אם אתם מגיעים ליום הולדת עגול שלכם בגיל מכובד, אתם בוודאי רוצים למצוא משהו מיוחד שיהיה יוצא דופן ויאתגר אתכם יותר מכל רעיון אחר למסיבה קונבנציונלית. נסו לערוך מסיבת יום הולדת של גיל 50, 55, 60 או יום נישואין או כל אירוע משפחתי מיוחד שאף אחד אחר לא יפסיק לדבר עליה ולא בגלל השמחה שתהיה בה או בשידור קליפ ליום הולדת 70 אלא בעיקר בגלל המופע המיוחד של אומן חושים טוב באמת, כזה שמשאיר אתכם ואת האורחים שלכם בפה פעור ואתם לא תפסיקו לדבר עליו זמן רב אחר כך משום שהיה כל כך טוב.

על מה מדברים כשמדברים על אומנות חושים?

החושים שאנחנו עושים בהם הכי הרבה שימוש קשורים לפעילות פיזית והחושים שאנחנו פחות שמים לב להפעלתם הם חושים שקשורים למוח – תפיסה, קליטה, זיכרון, חשיבה, אפילו להאמין במה שהחושים הפיזיים משדרים לנו כמו ראייה ושמיעה. זה בדיוק השדה של אומן חושים שמוצא את הדרך להיכנס למחשבות שלנו, לספר לנו דברים שנדמה היה לנו שאף אחד לא יודע וגם לשנות את המחשבות שלנו לפי רצונו בדרכים שרק הוא יודע לעשות אותם. אתם יכולים לקרוא לזה קסם הטלפתיה או העל טבעי, אבל אומן חושים אמיתי יודע לעשות את זה מבלי לקרוא לזה בשמות מפוצצים שלא תמיד נכונים לתיאור הזה.

איך זה נראה במופע?

דמיינו את ערב האירוע ואתם מחכים לאורחים. כולם בטוחים שהם מוזמנים לאירוע משפחתי רגיל, עם אוכל טוב וצחוקים והנאה גדולה מהמפגש עם יקיריכם, כך שלכאורה הכל צפוי מראש והכל אמור לזרום באותו מסלול. אבל הנה האורחים שלכם, שבטוחים שזה יהיה עוד אירוע שאליו תזמינו בדרנים או זמר שאתם אוהבים, מחכים מול הבמה ולפניהם עולה ומופיע מנטליסט שהם לא ציפו לראות. מרגע זה, מתחילה החגיגה האמיתית ואתם יודעים שזה בדיוק מה שרציתם לשמוע ולראות – את צרחות השמחה וההפתעה, את העיניים בורקות בציפייה לאתגרים שהמנטליסט יצטרך לעמוד בהם ואת הסודות שהוא עומד לשלוף מהם.  ברור לכם שהם בטוחים שהם יכולים להסתיר את המחשבות שלהם והם אינם מושפעים כלל מהאומן שמופיע מולם, אבל שעה אחר כך הם יגלו שגם הם כחומר ביד היוצר וזה מהנה מאוד. הם ינסו לחשוב על מילים לא שגרתיות כדי לאתגר אותו, הם ינסו להסתיר את המחשבות שלהם ויופתעו איך הוא מצליח לגלות הכל בהומור ולהפתיע אותם בתרגילי מחשבה מעניינים שמקפיצים את האדרנלין. זה עומד להיות מופע מפתיע, מצחיק, מעורר מחשבה שיושיב אתכם על קצה הכיסא כדי להבין מהו התעלול המחשבתי הבא וזה גם נשאר כחוויה נהדרת לשנים רבות.

איך זה עובד?

מנטליסט עובד על כמה מיומנויות לצורך מה שאנחנו מפרשים כטלפתיה וקריאת מחשבות אבל מבוסס למעשה על קריאת הגוף והמוח שלנו בדרך מתוחכמת יותר ועל בסיס עין חדה וחדות מחשבה. המופע משלב הומור רב ואינטיליגנטי והקהל שלכם יאהב כל רגע שיש בו משום שהוא יעורר בכם את המחשבות ואת הניחושים מה בעצם ראיתם פה כעת?  זה האתגר הכי מעניין במה שאומן חושים עושה – מנסה להפיק כמה שיותר נתונים מאופן החשיבה שלכם כדי להבין מה עובר להם בראש. אם מעולם לא חוויתם מופע שמיוחד רק לכם ולחברים שלכם ולמי שאתם אוהבים, במופע מנטליזם אתם מקבלים את תרגילי החשיבה והמשחקים ומיוחדים ביותר והכל מוגש לכם בהומור ובאהבה.