הפקה מיוחדת של אירוע בר מצווה

טיפים ליצירת אירוע בר מצווה מרגש

אתה האיש – The MAN – של הבר מצווה שלך. בגלל זה חשוב שתהיה חלק בלתי נפרד מתכנון הבר מצווה – ככה תגיע לאירוע שתרגיש שאתה גם הפקת, ולא כזה שאתה רק אורח בו. כדי להפיק אירוע בר מצווה מיוחד, תזדקק להתאים אותו למי שאתה, ולא לשכפל אירועים אחרים שהיית בהם. לא כל מה שנראה מדליק אצל חבר, יהיה כזה גם אצלך, וגם להפך, לפעמים אצלך דברים ייראו הרבה יותר טוב – כי היי, אתה פשוט גורם לדברים להיראות כאלה מדליקים

אז מה יכול להיראות טוב בבר מצווה:

מיתוג אירוע – מיתוג אירוע זה משהו שלקוח מאירועים שעושות חברות גדולות כמו אפל כשהן עושות אירועים. הן דואגות שכל מה שנמצא במתחם האירוע יהיה קשור למותג שלהן - צבעים, וידאו, תמונות, מוזיקה – מהתחלה ועד הסוף. החל מהדברים הגדולים ועד לכל הפרטים הקטנים, אתה תמיד תדע שאתה באירוע של אפל. כך למעשה צריכה להיות גם הפקת אירוע בר מצווה, עם חשיבה על כל הפרטים שמאפיינים אותך. החל ממקום האירוע – האם הוא יהיה באולם, בבית או בר מצווה בכותל – ועד לפרטים הקטנים.

לדוגמא, ניתן ליצור קישוטי כוסות בסגנון דברים שאתה אוהב, או לקשט את האולם במשהו שמאפיינן אותך. נניח שאתה שחקן כדורסל, תוכל להציב סלים קטנים על השולחנות, או אפילו להקים עמדות כדוסל קטנות במקומות שונים באולם.

קליפ בר מצווה – זו ההזדמנות הגדולה לספר לאורחים שקצת פחות מכירים אותך, מי אתה, מה אתה אוהב לעשות, וגם מה התוכניות שלך לעתיד (אם יש כאלה). קליפ מושקע, שיהיה גם מצחיק, יכול להפוך לשיחה של היום בבית הספר וגם במשפחה. עבור הקליפ כדאי לשבת עם מישהו מומחה שיודע מה עובד בקליפים ומה סתם משעמם.

הופעות – בכל הפקת אירוע בר מצווה צריך להיות דבר אחד שיעשה לאורחים וואוו. הופעות הן דרך מצוינת להשיג זאת – וכמובן כמו שציינו, כדאי שההופעה תתאים לך. אפשר לבחור בין זמר מוכר או להקה ייעודית לאירועים. ישנם גם הופעות אווירה כגון מעגל מתופפים, קפוארה או ברייקדאנס. או אם אתה מעוניין, ניתן גם להפיק הופעה עצמית – בסגנון שמתאים לך – פלאש מוב מפתיע, היפ הופ בליווי רקדנים מקצועיים, או אפילו להפתיע עם להקה משלך (בהנחה שאתה יודע לנגן על כלי מסוים).

דברים שעושים שמח – יש כמה דברים שהם לא העיקר מהאירוע, אבל תמיד עושים שמח ושיזכרו את האירוע. לדוגמא, אטרקציות כגון שולחנות הימורים הופכים אירועים לחוויה אחרת, עמדות פלייסטיישן, מגנטים, מסך SMS או משחקי רעב. כמובן שאין סיבה להשתולל עם הדברים האלה, אלא רק אם באמת יש משהו שרוצים ומתאים לכם.

דרשה לבר מצווה – מאחורי כל האירוע, יש רגע אחד שלפיו האורחים שלכם יחליטו אם האירוע היה שווה או משעמם – הדרשה לבר מצווה – אבל בלי לחץ. תעזרו בהכנת הדרשה במישהו שאתם יודעים שכותב היטב – שיודע לרגש בנקודות הנכונות וגם יודע להצחיק כשצריך. תנו להם הופעה שהם לא יישכחו, ותהיה לכם בר מצווה מהסרטים.

לבסוף אתם צריכים לשקול האם תצליחו להתמודד עם כל זה לבד, או שתרצו להיעזר במפיק אירוע. לא לכל אחד זה מתאים, ולמפיקי אירועים יש המון ניסיון לגבי מה עובד ומה סתם מסבך את העניינים. אל תתביישו להתייעץ עם מי שרק אפשר.

לכתבות נוספות בנושא בר מצווה קראו: