הפעלות מדליקות לבת מצווה

כך תפיקו את הבת מצווה המושלמת

באחת מהעונות של ארץ נהדרת זכינו להכיר את קשת ליבליך, נערה מתבגרת ששאפה לארגן לעצמה בת מצווש של פעם בחיים (או ליתר דיוק, פעם בחיימוש). בסופה של עונה אכן נחגג האירוע שכלל בין השאר שור וכניסה מיוחדת של כלת השמחה בתוך פנינה, אם כי הסתבר שכל הילדים הלכו לבת מצווה אחרת שהציעה אטרקציות מרהיבות יותר - ואכן נדמה שסדרת המערכונים שעסקה בהכנות לבת מצווה היטיבה לאפיין מגמה מובהקת שמתרחשת בשנים האחרונות: הפיכת הבת מצווה להפקה מתוקתקת גדושה בריגושים והפעלות.

אפשר לצקצק לנוכח התופעה, אבל אפשר גם להבין אותה: בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים (ובניגוד לחתונה שגם אותה נהוג להגדיר כ"אירוע של פעם בחיים", במקרה של בת מצווה אפשר להיות בטוחים שהיא באמת חד פעמית…) ועל כן אך טבעי שהנערה שהופכת לבוגרת, על כל המשתמע מכך, תרצה לחגוג זאת ברוב רושם. בנוסף, 12 הוא הגיל שבו על פי תיאוריות פסיכולוגיות מקובלות ילדות מתחילות לגבש את הזהות האינדיבידואלית שלהן, ואין כמו בת מצווה מופקת היטב כדי להביא את האישיות הייחודית לידי ביטוי.

ערבי נושא

אחת האפשרויות של הפעלות לבת מצווה היא בחירת נושא מסוים והתאמת כל מרכיבי הערב החגיגי לאותו נושא, שיכול להיות ספא, הוואי, קרקס, קזינו, תוכנית טלוויזיה אהובה ועוד ועוד.

אם למשל בת ה- 12 בוחרת לערוך בת מצווה ספא, הרי שכל חברותיה יזכו לפינוקים דוגמת מניקור ופדיקור, איפור, טיפול פנים ועוד, בת מצווה קרקס תכלול לא רק הופעות של להטוטנים, ליצנים, הולכים על קביים וכו' אלא גם סדנאות שבהן ילמדו חברותיה וחבריה של כלת השמחה איך לג'נגל, איך ללכת על חבל ועוד, ועוד אופציה מלהיבה במיוחד היא יצירת פלאש מוב של כל החוגגים - אירוע חד פעמי שמן הסתם יהפוך לסרטון נצפה במיוחד ביו-טיוב.

אטרקציות בודדות

במקרים אחרים המבנה של ערב הבת מצווה הוא סטנדרטי יותר, ומורכב מקבלת הפנים, מכניסתה (רבת הרושם כמובן) של בת המצווה, מנאום ברכה ולאחריו סלואו משפחתי ולסיום מסיבת ריקודים מלהיבה.

כשזהו מבנה הבת מצווה, האטרקציות עומדות כל אחת בפני עצמה, והמגוון הוא רחב במיוחד, אינסופי כמעט. כך למשל הריקוד המשפחתי המסורתי יכול למשל להתרחש על פרח ענקי, בתוך עננת עשן (תוצר של קרח יבש כמובן) או מתחת למטחי קונפטי וישנן עוד אפשרויות, ואילו לשלב הריקודים ניתן בין השאר לצרף מעגל מתופפים, רובוט משעשע או רצפת לדים מסחררת חושים.

כניסה מיוחדת היא אחד מרגעי השיא של כל בת מצווה. כלת השמחה יכולה להיכנס לאולם בו נערך האירוע על גבי כרכרה (כיאה לנסיכה) או בתוך לב ענק, על גבי אופנוע מרהיב או תוך כדי שירה והאפשרויות עוד רבות ומגוונות, ובעצם כל חלום כמעט ניתן להגשים בימינו.

תוספות לחגיגה

במקביל לחגיגה המרכזית על רחבת הריקודים ניתן לצרף עמדות שונות שיעשירו את הבת מצווה ויגבירו את השמחה.

אפשרות מקובלת אחת היא בר ממתקים, תא צילום שמאפשר לכל אחד לקבל מזכרת ססגונית וייחודית מהאירוע הוא עוד אופציה רווחת, קיר גרפיטי וירטואלי שמאפשר לאורחים לבטא את עצמם ואת השמחה מתקבל גם הוא בברכה ועוד אחת מהאטרקציות הייחודיות היא מבוך לייזרים שמאפשר לילדים להרגיש כמו גיבורים בסרט פעולה ולגיבורת הערב לרוות נחת מההנאה שלהם.

לעוד רעיונות מדליקים או כל שאלה אחרת צרו איתנו קשר עוד היום!

אולי תרצו לקרוא גם:

אהבתם? פרגנו לנו בלייק כאן למטה! נשמח אם גם תשתפו :) 

 

בת מצווש
בת מצווש
הפקת בת מצווה מיוחדת
הפקת בת מצווה מיוחדת
הזמנות תלת מימד לבת מצווה
הזמנות תלת מימד לבת מצווה