​איך עושים בוק מושלם לבת המצווה

הדרך שלך להפקת אלבום מושלם.

 תמיד חלמת על בוק בת מצווה מושלם? הנה מספר טיפים, עצות ו"סודות" הישר מהצלמים הכי מקצועיים בתחום.

דבר ראשון והכי חשוב: להגיע לצילומים רעננה ועם המון מצב רוח:

גיל 12 הינו גיל מיוחד שאותו חוגגים רק פעם אחת בחיים. כך גם הבוק שלך, שחייב להיות הכי מיוחד והכי מרגש שיש.

בזמן הצילום, המצלמת קולטת בנוסף לחיוכים ולתלבושות, גם את מצב הרוח שלך!

במידה ואת עייפה או מעט מצוברחת, אפשר בהחלט לראות את זה בתמונות.

לכן חשוב מאוד להגיע רעננה ועם המון חיוכים. תתפלאי לשמוע שהרגשה פנימית יוצאת החוצה בתמונה עצמה.

חיוך אמיתי וזורח גורם גם לתמונה לזרוח ולזהור. הרגשת "האושר" עוברת לכל מי שצופה בתמונות שלך בבוק.

כאשר מי שצופה בבוק שלך מרגיש מאושר, זה בהחלט מעלה את הבוק והתמונות שלך כמה רמות מעל.

הנחיות הופעה ליום הצילומים

שיער: שיער הוא המסגרת של הפנים. לכן צריך להגיע עם שיער מסודר ומוקפד. שימי לב שהכוונה היא לא להפוך את השיער למה שהוא לא. אם יש לך תלתלים קופצים ושמחים, לא תמיד מומלץ לעשות פן ולהפוך אותו לחלק. אם יש לך שיער ארוך וחלק, לא צריך בהכרח להפוך אותו לבקבוקים ול"בייבי ליס". חשוב להכיר את השיער שלך ול"לזרום" איתו. במידה וכן את רוצה לעשות שינוי משמעותי בשיער ליום הצילומים, רצוי לבדוק כמה ימים לפני את התסרוקת החדשה וכיצד היא "יושבת" לך על הראש וגם רצוי לשאול עוד חוות דעת של הורים, משפחה או חברים.

לבוש: הבגדים כמו שאומרים, "עושים את הבנאדם". לכן חשוב מאוד לבחור בגדים שיתאימו לך ושתרגישי נוח בהם. יש בנות שאוהבות נורא שמלות, יש בנות שאוהבות בגדים קצרים, יש בנות שחולמות להצטלם עם בגד ים ויש בנות שאוהבות ספורטיבי. את צריכה להרגיש נוח בבגדים שלך, לכן יש לבחור סטים מלאים של ביגוד עוד לפני הצילום. להתאים את השמלה לנעליים, את הג'ינס לחולצה, את הקשת בשיער לגוון המכנס וכו'. צלם מקצועי יוכל לייעץ לך תוך כדי הצילום על סטים מומלצים ולכוון אותך טיפה יותר.אין ספק שבגדים יפים מוסיפים לך הרגשה טובה ויוצרים בוק יפה.

"הכי יפה בעולם" 

תמיד אמרו לך שאת "הכי מיוחדת שיש". מי שאמר לך את זה, צדק!

בבוק שלך את הכי מיוחדת, הכי יפה והכי מאושרת. כל מהלך הצילום ועריכת האלבום חייבים להיות תואמים את הרצונות שלך בלבד. מומלץ לשתף את הצלם כיצד את "מפנטזת" שהבוק שלך ייראה. כיצד הדפים יהיו מעוצבים, באיזה מקומות את רוצה להצטלם ואילו בגדים היית רוצה ללבוש ועל סגנון הכריכה. אם את רוצה לדעת יודע על איך עושים בוק בת מצווה מטריף, בוק שילווה אותך לכל החיים, בוק שכל החברות לא יפסיקו להחמיא, את מוזמנת ליצור איתנו קשר ונשמח לספר לך עוד על הדרך שלך לבוק מושלם.

לקריאה נוספת על בוק לבת מצווה: